mandag 9. mars 2009

Viking8 slettet nicket sitt

Jeg hadde repetert noen av de private apostene mellom raggar og Viking8 og truslene hans på forumet og etterhvert fant han ut at han skulle slette nicket sitt og late som at SOL var ute etter ham. luxcat skrev et innlegg på Norsk Politikk hvor hun spurte SOL hvorfor de hadde slettet nicket til Viking8. Vikingen klarte altså ikke å spørre selv. Istedenfor å skrive en apost til SOL valgte luxcat å skrive et åpent brev til SOL på Norsk Politikk. Åpenbart et spill for å gi et falskt inntrykk.

Viking8 ble senere provosert av et innlegg jeg skrev om ham og han opprettet nicket Schäfer for å gneldre litt i tråden. Han hadde kanskje ikke tenkt å avsløre at det var ham, men jeg påpekte i tråden at kun Viking8 ville blitt så provosert av det jeg skrev. Så han fant ut at det ikke var noe vits å nekte. Han skrev senere i profilen sin:

Tidligere Viking8. Men SOL valgte å stenge meg ute p.g.a. at jeg ikke er politisk korrekt (AP/SV/RV).

Så SOL stengte nicket hans fordi han ikke stemte AP. En litt barnslig påstand er jo det. SOL stenger ikke brukere ute med en slik begrunnelse. Moderatoren slettet etterhvert luxcats spørsmål til SOL, så jeg skrev en parodi:

Men kjære vene da SOL!
Publisert 29 mai, 2008 - 23:52 av luxcat

Nå har vikingen min begynt å gråte også nå! Hva dere steller istand! Kan det være så vanskelig å få et svar på hvorfor han har blitt sperret ute? Har han brutt en retningslinje kanskje? Kan SOL da være så vennlig å vise til hvilken retningslinje som er brutt?

Har dere kanskje gjort en feil?

Ja, det er det vi håper på. Vi håper dere har gjort en feil, og vi tar gjerne imot en beklagelse.

Takk!


Hehe :))
av luxcat den 29/05/2008 - 23:57 (den ekte)

Denne var faktisk morsom :D
Men jeg har fått svar, så det går bra.


Skuespillet deres er komisk
av JE den 30/05/2008 - 00:20

Det er bare helt latterlig at V8 ikke klarer å skrive for seg selv på dette forumet.

Han registrerte seg som Schäfer igår for å gneldre litt i en tråd. Fyren er komisk.


Han lærte vel?
av boogie_man den 30/05/2008 - 00:24 (Fjellreven)

Kanskje han nå har lært at man ikke kommer særlig langt med å bruke utrykk som 'apeskaft ' og krydre det hele,eller rettere sagt tilsøle det hele,med å hevde at korrupsjon er genetisk betinget blandt innvandrere/utlendinger.
En klarere forespørsel på stenging av profil oppnår man ikke uten å spørre direkte ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar