onsdag 4. mars 2009

Lettlurte jøder på SOL

Moderator!!Slett Jøde-Trond!!
Skrevet av Alle andre 13.juli.2007, kl 21:03

Nå har han innlegget sitt på flere steder her igjen!! Få det vekk!


Takk for ekstra øyne
Skrevet av SOL-redaksjonen (M) 13.juli.2007, kl 21:43

Jeg hadde ikke sett det hvis ikke du hadde sagt ifra. Takk skal du ha. Skal bare spise ferdig så skal jeg se på saken. Takk for at du følger med!

SOL-redaksjonen


Jo, ikke noe å takke for..
Skrevet av Alle andre 13.juli.2007, kl 21:46

Jeg prøver så godt jeg kan, kan du si.


Takknemlig
Skrevet av SOL-redaksjonen (M) 13.juli.2007, kl 21:55

Joda, jeg er veldig takknemlig for at du får opp gjennomsnitts-lydnivået på forumet her. Litt hyling og skriking kan vi trenge innimellom.

SOL-redaksjonen


????????
Skrevet av kokken 13.juli.2007, kl 22:29

Er dere helt tom i hode ?
Finn på noe "matnyttig"
Ta en pille og gå til ro for degen.


Pillene spist
Skrevet av SOL-redaksjonen (M) 13.juli.2007, kl 23:04

Nå har jeg spist ferdig maten, drukket noen øl og svelget et par valium.

God natt!

SOL-redaksjonen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar