lørdag 14. mars 2009

Schäfer er grinete

Etter at luxcat framsto som mindre smart ble Schäfer sur og skrev et toppinnlegg...

Å ødelegge et forum
Publisert 16 desember, 2008 - 22:43 av Schäfer

Jeg kan ikke forstå at SOL orker å sitte og se på at slike døgenikter som f.eks. JE får lov til å ødelegge et presumptivt bra nettsted. Jeg kan godt forstå SOLs ønske om "action" (p.g.a. reklameinntektene), men saken er jo bare den, at folk går lei - rett og slett fordi man ikke gidder å i det uendelige se at forumet peses fult av f.eks. en som tror at alle er jøder, og at jøder så er så ille. Mitt råd til SOL er å slette absolutt alle innlegg som er ført i pennen av denne noktsakten. Ikke fordi noen av oss trenger beskyttelse mot tapere, men fordi forumet ville blitt mer interessant uten slike julenek. I følge JE er jo hele verden full av jøder, og etter min mening er det bare sprøyt at slike tullskolter skal ta opp plass på et flott forum som SOL faktisk er. Jeg er for ytringsfrihet, men av og til ser man eksempler på at oppegående mennesker må få slippe å få sine øyne besudlet av fullstendig neandertalsk vas. Og det bør en seriøs nettside ta seg ad notam.

Lykke til!

V8/Schäfer


Vet ikke helt..
by Fjellreven on 16/12/2008 - 23:02

For 1 år siden så hadde jeg kanskje klappet i hendene for innlegget ditt. Nå gjør jeg ikke det. JE er den eneste som har fått meg til å le her på forumet de siste månedene, i motsetning til kloakkrottene.
Kloakken flyter uhemmet her på forumet og det har den gjort i stadig større grad i det siste,og da blir tøyseinnleggene til JE nesten oppløftene å lese i forhold.

Jeg har i dag telt på knappene om jeg skal legge inn årene for godt. Jeg har holdt det gående ganske lenge faktisk. Men nå spør jeg meg om det er verdt å bruke tid her på forumet lenger. Ikke på grunn av JE. Han kan være iriterene nok,men vanskelig å unngå å le av.
Kloakkrottene derimot,få krype fritt rundt på forumet uten at en eneste moderator løfter en finger. Et sted går også grensen for min tålmodighet.
Det har sågar gått så langt at kloakkrottene selv har reagert på at de kan få operere fritt....
http://debatt.sol.no/show/9087480/55005834#comment-55005834

Når så det endelig dukker opp en moderator så er han mest opptatt av om mitt innlegg om innvandring for det første passer i denne kategorien,og for det andre om oppbyggingen,formuleringen, kan medføre at noen kan komme til å feiltolke det,slik at innvandringsmotstanderene feilaktig kunne blitt satt i bås.
I mens løper kloakkrottene rundt i de forskjellige innleggene uten at moderator gjør noe....

Der ligger den virkelige faktoren som ødelegger forumet. Du har vert borte lenge nå,shafer. Derfor har du kanskje ikke fått med deg denne tragiske utviklingen.


Nei, jasså du...
by common-sense on 16/12/2008 - 23:38

og du som kjefta uhemmet på meg fordi jeg forsvarte ham, og fordi jeg mente at vi kunne ha plass til ham her inne. Da fant du det til og med suspekt at jeg som den eneste støttet hans rett til å være her, du antydet til og med at du trodde jeg var ham. Hva skal jeg si til deg nå da? Antyde at du kan være ham, siden du tar ham i forsvar? Eller skal du innrømme at du var litt for bråkjefta mot meg om akkurat den saken der for et år siden?

Mvh C-S;)


Tullinger... :-p
by TwilightChild on 17/12/2008 - 13:17

Vet ikke hva problemet deres er. Men for min del er dette forumet ett av de artigeste jeg er på. Ikke bare treffer jeg folk som har ett alvorlig problem og som jeg kan gi ett seriøst svar til, men dette er også ett forum fritt fram for barnsligheter. Gjør det morsomt, spennende og underholdende. At folk ødelegger forumet er heller ett tegn på at dere ikke har evne med bruk av ord til å sette personen på plass. Jeg for min del har som anonym både gitt folk noe positivt men også vert provoserende til det barsnlige. Av og til får jeg meg ett "ord-slag" i trynet som jeg fortjener, av og til gir jeg ett til andre.

Derfor har jeg i dag også registrert meg med bruker navnet jeg har brukt som anonym den siste tiden.

Slutt å syt. Viss noen for eks kommer med utspill som for eks er rasistiske. Så finnes det utrolig mange gode og naturlige motargument. Om ikke noe annet så ignorer innlegget og fortsett fra posten ovenfor. For oss "flamere" (ja fordi jeg er også en som gjerne "flamer") så er det ingenting annet som er morsommere enn når folk faktisk blir provosert og i tilleg gir ett svar som henger dårlig på greip.

JEG VIL BEHOLDE SANDKASSA MIN! :-p hehehe

^_^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar