søndag 8. mars 2009

Angelfire sutrer fordi jeg kan skrive på forumet

Angelfire har tidligere vist sin frustrasjon over at jeg kan skrive på forumet. I april 2008 skrev han et rart innlegg om operaen der han mente den burde sprenges. Innlegget ble slettet, antagelig av ham selv, for senere skrev han et innlegg som likner litt på et løgninnlegg han skrev et halvt år senere:

sols moderering
Publisert 17 april, 2008 - 14:00 av angelfire

i dag fikk jeg advarsel om utestengelse pga ett innlegg som visttnok bryter med retningslinjene.
og vet dere hva? det er helt greit!
hvis sol virkelig har voknet nå, og det virkelig skal få konsekvens å trampe over retningslinjene, så er jo dette hva vi har mast om i evigheter nå.
men tror dere det faktisk vil skje?
hmmm, nei..... tviler sterkt....... så lenge det er mulig å skrive anonymt så vil det ikke noen konsekvens å bryte retningslinjene.
hvem som helst kan skrive anonymt, og ip-ban er bare å glemme, i dagens DSL verden hvor så å si alle sammen har dynamisk ip.
så hva skal dere gjøre da? hvilke midler har dere? dere har jo ingneting annet en at dere kan slette innlegg og registrerte brukere.
hva så om en registrert bruker slettes? tror dere ikke vedkommede komemr tilbake anonymt?

prakteksempelet her inne må jo være "jøde-trond", som tidligere brukte det registrerte aliaset "trond halvorsen".
er dere kvitt han? hvor mange ganger har han brutt retningslinjene? noen som holder telling?

nei for all del, send en advarsel til oss registrerte hver gang vi ikke slikker sol oppetter baken, så glemmer dere bare å moderere anonymene helt, for dem blir dere ikke kvitt allikevel. og det vet dere.


Jøss
av peppern den 17/04/2008 - 14:12

Hva pokker har du skrevet som kvalifiserer til en eventuell utestengelse?

Beats me...


operaen....
av angelfire den 17/04/2008 - 14:38

... sol holder visst operaen så kjær at min lille spøk om å opprette terroristgruppe for å sprenge den var vist så ille at det kvalifiserte for utestengelse....
nå er ikke jeg moderator så jeg tipper min mening ikke har så mye å si, men jeg drister meg likevel til å påstå at langt værre har sluppet igjennom med alngt mindre før.


Utdrag fra diskusjon mellom n-te og angelfire litt lenger ned i tråden:

Noen ganger...
av n-te den 17/04/2008 - 18:47

... lønner det seg å ta selvkritikk. Slik du bør i dette tilfellet. Men neida du kverner videre, uten et snev av selvinsikt. Er det rart folk ikke gidder å føre en seriøs debatt med deg? Mest av alt minner du om en liten unge som furter fordi du ikke får viljen din. Jeg håper du lager denne debatten på pc`n din, og tar den frem om en 5 - 10 års tid. Da vil du skjønne hva jeg mener.


hæ?
av angelfire den 17/04/2008 - 18:51

har du dysleksi eller har du bare en viss treghet i oppfattelsen?
hva var det du ikke forsto i hovedinnlegget mitt? sa jeg ikke helt ordrett og klart at det var helt greit at de sletta innlegget mitt? eller?
les før du skriver, ellers er det snart deg som ingen gidder debattere med. folk gidder ikke prate til veggen vet du.


Hvis du var...
av n-te den 17/04/2008 - 20:24

... glad for å bli moderert kunne du jo bare holdt kjeft? Eller? Forøvrig gjelder anbefalingen fra forrige innlegg fortsatt. Det kan bli en tankevekker for deg.


min enbefaling gjelder også:
av angelfire den 17/04/2008 - 20:31

les innlegg før du svarer.....

innlegget mitt handler jo om hvorfor sol ikke kan plukke tak i anonymene, som jøde-trond.
det har jo minimalt med slettingen av mitt innlegg å gjøre. som sagt 100 ganger nå, det var helt greit!
hva er det du ikke forstår av den setningen?


Så hele...
av JE den 17/04/2008 - 20:40

Så hele dette opplegget med sprengning av operaen og klaging på at du ble slettet dreide seg kun om å hinte til moderator at han skal slette alt jeg skriver? Har dere slutta med "Moderator!! Slett Jøde-Trond!" og går nå lange omveier med lange innlegg for å si det samme?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar