torsdag 26. mars 2009

Schäfer er litt truende - igjen

Schäfer liker tydeligvis ikke denne bloggen. Han skriver et innlegg med nicket Anonym, men det er ikke så vanskelig å kjenne igjen Schäfer'ns truende toner, i tillegg til at han skriver innlogget for første gang på en stund litt over en time senere:

Virkelig artig :-)
Publisert 26 Mars, 2009 - 21:51 av Anonym

Om dere blar litt nedover mitt innlegg finner dere ut at Trond har laget seg en side på nettet for å fortsette sin hets, dette var en tabbe av han.....
lettere å finne deg nå din åndsvake tulling, tror du har et ønske om å bli stoppet.


Jasså
av Ateist den 26/03/2009 - 22:35

Så løgnavsløringer er hetsing, er det det du prøver å si?



Løgnavsløringer?
av luxcat den 26/03/2009 - 22:41

Du makter jo ikke å avsløre deg selv en gang, der du sitter langt inne i skapet :D


Løgn, ja, helt riktg
av Ateist den 26/03/2009 - 22:54

Har du glemt løgnene?

"Faren min døde på dette sykehuset."
"min vordende svigers ble min venn"

Ja, her er beviset:




Igjen:
av luxcat den 26/03/2009 - 22:56

Jeg vet at dette du kommer med her ikke er noen avsløring, og som sagt: Du klarer ikke avsløre din egen legning en gang, så hvordan tro på at du kan avsløre noe annet?? :D


Herregud
av Ateist den 26/03/2009 - 23:05

"Du klarer ikke avsløre din egen legning en gang"

Klarer jeg ikke å avsløre min egen legning, du. Herregud, du skriver som en 3-åring..

Først var du lei helvetesvesenet, så var du lei idioter, og så kom du på at faren din hadde dødd og du var derfor lei meg. Men du hadde glemt at Schäfer 3 dager tidligere hadde snakket om nettopp sin vordende svigers, hans venn, faren din, vettu...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar