torsdag 19. mars 2009

Schäfer er grinete - igjen

Nordsjødykkere (og andre(FN)) - Skam!
Posted 19 March, 2009 - 00:49 by Schäfer

Jeg ser på nyhetene i kveld at Nordsjødykkerne igjen har tapt sin kamp mot denne bedritne staten som liksom skal ta vare på sine. Samme problemet har man opplevd, vi som har operert f.eks. i FN-tjeneste. Som redskaper for norske møkkbedritne politikere som skal gjøre seg poppis på andre menneskers helses og livs bekostning. De sitter i sine mistrøstelige dresser og babler komitéer og utvalg, og med et fårete drag over de fete tryner tasser de innom Tostrup-kjelleren eller Theatercaféen på vei til Stortingsleilighetene sine. Jeg er ikke sur eller bitter, for jeg soper inn nesten like mye som de på Tinget. Men jeg tenker på de som ikke er i samme båt. Kanskje det burde være et valgflesk å ta tak i disse falske nåregjerende, som liksom skal være sosialister?
Jeg har selv sår på både kropp og sinn etter tjeneste tilbydt av våre søte politikere. Men takka har jeg måtte sørge for selv. Og det har jeg klart. Men har alle klart det? Saken er bare den at man har ekstremt amatørmessig personale på Stortinget. Man skulle forvente mer av de gamle garva folkene. Men når selv de svikter, hvordan skal man forvente at sukkertøys-doll som Inga Marte Torkildsen etc. skal få til noe? Alt blir bare ball!

S./V8


Medlidenhet
by Antisemitt on 19/03/2009 - 00:58

"Faren min er død," løy luxcat i et forsøk på å få medlidenhet og dra fokus vekk fra den dårlige sykehushistorien hennes.

Jøder kan jo typisk komme med slike makabre løgner.

Schäfer'n: "Faren min måtte løpe fra nazistene og bestefaren min ble lampeskjerm!"

Når C-S ser denne påstanden fra Schäfer, så stepper han gladelig inn og har bevitnet det hele.


Men JE...
by Schäfer on 19/03/2009 - 01:26

Dine forvirrede kommentarer er uten interesse. Eller; egentlig er de ikke forvirrede. Det er bare snakk om at du har lyst å krangle - fordi du ikke har annet å ta deg til. Du skjønner, at både jeg og andre her på SOL kjenner til den mentale kapasitetsgruppen du tilhører. Finn nå heller fram Fantomet eller krangle med søstra di.
Bedre psykolog kan jeg ikke være, gutten.


På seg selv kjenner man andre
by Anonym on 19/03/2009 - 01:38

Jeg har aldri sett en så evneveik person på dette forumet som nettopp du.
Hvor mange ganger har du vært bura inne, schäfern, pga det voldsomme tempramanget ditt?
På tide å oppsøke psykolog og få noen medesiner mot det?


Sant det
by J E on 19/03/2009 - 02:13

"egentlig er de ikke forvirrede"

Helt sant. Det var rett fram :)


P.g.a. tekniske problemer forsvant noen innlegg fra oversikten, og kom tilbake igjen. Schäfer tror innlegget hans har blitt slettet og skriver det igjen...

Nordsjø og FN
Posted 19 March, 2009 - 01:11 by Schäfer

Dette ble slettet. Er kritikk av våre ansatte i regjeringen blitt forbudt?

Jeg ser på nyhetene i kveld at Nordsjødykkerne igjen har tapt sin kamp mot denne bedritne staten som liksom skal
ta vare på sine....
[KLIPP]


Alle vet at du er en bitch
by Anonym on 19/03/2009 - 01:24

luxcat er den mest mannlige av dere to.
Du er bare patetisk.


Schäfer overser den anonyme og skriver et nytt toppinnlegg hvor han gir uttrykk for at jeg er det eneste problemet hans...

Oppfordring til SOL
Posted 19 March, 2009 - 01:48 by Schäfer

Det er merkelig at man ønsker å tillate at et forum som dette blir ødelagt.
Og da mener jeg følgende:
Av og til blir innlegg slettet, men samtidig får skaft som JE herje villt, enten som JE, Schäfer´n eller luxcat.
Når jeg er i stand til å se hva som skjer, hvorfor kan ikke SOL lempe ut disse patetiske innleggene hans?
Dere har deres inntekter fra reklame - ergo er man avhengig av aktivitet her. Ser dere ikke at aktiviteten
daler p.g.a. at slike guttunger som JE skal få more seg? Han er jo ikke provoserende - til det har han ingen
kraft - men han gjør at folk går lei alt søppelet som figurerer har.
Bare et tips....

S./V8


Uj uj uj!
by Anonym on 19/03/2009 - 02:03

Er luxcat lei seg nå igjen? Har hun fått følelsene sine såret?
Ble det ikke noe på deg i kveld? Er det derfor du sitter her? hehe


SOL Informerer: Oppfordringer!
by SOL-redaksjoner (M) on 19/03/2009 - 02:08 (parodi)

Vi i SOL-redaksjonen har hørt dine oppfordringer før. Derfor stengte vi viking8 nicket ditt. Personhets er fortsatt ikke tillatt på forumet!

SOL redaksjonen


hvorfor ønsker du JE
by Tendo on 19/03/2009 - 02:15

Bort. hans poster er vell så inntresannte som dine :)


Schäfers "Oppfordring til sol" var slettet dagen etter, av enten ham selv eller SOL...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar