torsdag 26. mars 2009

Jødene har blitt opphengt i "homo"

"Glupingen" er nok en gang svært frustrert der han skriver det samme hysteriske innlegget to ganger etter hverandre. Etter at luxcat ble tatt i en makaber løgn har enkelte havnet på et barnehagenivå:

JØDE-trond søker eldre menn/muslimer for sexsalg,superbillig....
Publisert 26 Mars, 2009 - 23:11 av Anonym

jeg er nå så desperat at jeg er villig til å suge eldre svette menn med stinkende balle for 50kr!!!og jeg svelger villig,analen min kan du gjøre hva du vil med,det er en ekstra "bonus"du får på kjøpet....jeg er nå så desperat etter dårlig amfetamin at jeg nå har kokt "rense-dottene" jeg har brukt før når jeg har filtrert speed til sprøyta,dvs brukte sigarettsneiper,vann til sprøyta får jeg ifra div fontener i Oslo!!!så jeg har det vansklig,

Før hadde jeg det man kaller "kongsberg-knekk" i ryggen fordi han stein lillevolden var så gla når jeg sugde han tørr og svelget villig unna,nå har jeg fått "kongsbergknekk"i knea i tilegg fordi jeg også må gi ha fri tilgang til analen min,han elsker å sprute meg full der og,med en slapp halvimpotent pikk,men med et godt skojern så får han lirket den inn,men nå har han gått tom for dårlig speed og må også selge seg for noen småmynter,så han er iferd med å utkonkurere meg a gitt,det her er ikke lett

for alle som vil så er jeg å treffe daglig utenfor blitzhuset og et kjappt nummer kan ordnes på stedet om ønskelig!!jeg tar imot alle jeg,kondom er ikke nødvendig!!
hilsen en utslitt taper som venter på å få tilfredsstilt akkurat deg!!!ingen krav til hygiene eller kondom som sagt,jeg sleiker deg ren og svelger allt eller sprut meg full i den sprengte fiseringen min,

bare å spørrre etter trond halvorsen!!eller jødetrond!!de vet hvem jeg er alle sammen..

venter i spenning på svar og penger til neste skudd m dårlig speed!vann ifra fontena og e sprøyte jeg fant i en park med bøyd spiss som jeg har retta ut så jeg er klar jeg!!!

FORT DERE!!betjener gladlig flere på en gang!!!dobbeltsikk i 2rn og en tannløs kjeft om dere vil!!!
mvh
jødetrond

ps.sist uke hadde jeg en god del innvandere som oppsøkte meg.dem sa: DO SOGE KOUKKEN!!!hele 8stk på en gang greide jeg å betjene iløet av 30min!!!!den ene somalieren hadde så stor pikk at han spjæla analen min og de fleste av de enorme hemoridene mine sprakk og,det blødde veldig,da fikk de alle blod på "tann"og ble så kåte at jeg ble "voldtatt"av samtlige av dem,de sto i kø og smårunka og venta på ny "tur".....sukk........er det rasisme?juling fikk jeg og etter dette av stein lillevolden pga at jeg greide å suge/knulle meg til en halv "kvarting"med makka/speed) men det var mest omo vaskepulver i det,fan ta.......


Schäfer regner med at "Glupingen" er smart siden han har anskaffet seg et slikt nick, så uten å analysere saken nøyere kaster Schäfer seg på "homo"-bølgen og skriver et toppinnlegg...

Beklager, JE.
Publisert 26 Mars, 2009 - 23:15 av Schäfer

Hei JE!

Jeg beklager at det har blitt litt desputt mellom oss, og at dette har gått ut over både deg, luxcat og meg. Men vi kjente ikke til din homoseksualitet, og dermed kunne vi ikke vite at det ble veldig sårt for deg, det der med at du ble avvist av f.eks. både peppern og meg. Først var du jo hyggelig i tonen, men så skjedde det noe med deg da du ikke fikk "din form for gehør" (om du skjønner....).
Jeg har ingen problemer med å ønske deg lykke til i jakten på rett mann, men håper du ikke er sint på meg og de andre mannfolka du har blitt avvist av. Det er nå en gang slik, at vi alle kan oppleve å bli avvist - enten vi er hetero eller homo. Det dreier seg jo om kjærlighet mellom mennesker, men ingen kan vel trylles om til verken homo eller hetero. Og i dag legger jo myndighetene opp til at også homoseksuelle skal ha fulle rettigheter, og det støtter jeg.
Så lykke til, JE, og stå på. Det er selvsagt noen der ute....

S/V8


Helt i orden Schäfer
av J E den 26/03/2009 - 23:23

"Jeg beklager"

Helt i orden, Schäfer. La oss begrave stridsøksen - hvis dere lover å slutte å lyve.

Avtale?


Avtale! Mulig jeg har hatt
av Schäfer den 26/03/2009 - 23:32

Avtale!

Mulig jeg har hatt for stor tro på USA og Israel, og jeg skal forsøke å revurdere mine holdninger der.
Imidlertid - nå tok jeg nå ikke opp denne krangelen i mitt innlegg. Jeg ønsket bare å si at vi ikke trenger
å mixe sammen dette med din homoseksualitet og dette med USA, Israel, terror osv..
Nå er det selvsagt like vanskelig å fjerne både terror, løgn og homofoli, men vi får alle gjøre så godt
vi kan for et bedre samfunn.


Yepp
av J E den 26/03/2009 - 23:40

"for et bedre samfunn."

Ja, du kan jo begynne med å spre det du vet om 11. september, f.eks at Larry Silverstein rev ned byggene sine:



Når folk blir klar over at det er våre egne ledere som står bak dette sinnssyke massemordet og at muslimer har blitt uskyldig dømt, så vil vi få en fredeligere verden.

"Jews are behind wars," sa jødiske Mel Gibson som sant er når han var "full", men han beklaget på det sterkeste når han var edru. Gibson vet veldig godt at Silverstein rev ned byggene sine 11. september, men han har ikke tenkt til å fortelle noe om det.


Disse "homo"-innleggene til Schäfer og "Glupingen" ble slettet noen minutter senere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar