tirsdag 10. mars 2009

Løgnen som fikk angelfire til å klikke

Fram til desember 2005 hadde jeg aldri hørt om konspirasjonsteorier i forbindelse med 11. september. Jeg har knapt sett på TV på 10 år. Det eneste jeg hadde fått med meg var at Osama hadde arrangert kapring av fly og krasjet dem inn i noen bygg. Jeg hadde ikke hørt at byggene hadde "kollapset" og hadde aldri hørt om WTC 7. Jøder visste jeg ingenting om. Israel og religion har aldri interessert meg. Visste ikke engang at det bodde jøder i Israel. Det eneste jeg hadde hørt om dem var at de var bortimot utryddet.

I desember 2005 så jeg Loose Change og en video fra Eric Hufschmid (hvor han ikke nevner Sionister). Jeg så WTC 1 og 2 eksplodere og WTC 7 synke ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet. Jeg skjønte at alt jeg hadde hørt var en stor bløff.

Så jeg begynte å gå gjennom all informasjon om saken, laget en webside med et sammendrag av informasjonen og brevvekslet med Professor Steven E. Jones og Jim Fetzer i nesten et år før jeg forsto at de var løgnere som blandet sannhet med løgn, at de var med på oppdekkingen. Jeg ble klar over at vi har folk i samfunnet vårt som lever et helt liv med falsk identitet.

Jeg begynte å brevveksle med Eric Hufschmid som i noen av sine videoer sa det samme som jeg hadde funnet ut, at sannhetsbevegelsen blandet sannhet med løgn. Han sa de var Sionister. Jeg hadde aldri hørt ordet før og visste først ikke hva han mente med det. Jeg lærte etterhvert at Larry Silverstein var jøde og at Paul Wolfowitz, som sa i september 2000 at vi trengte en katastrofe, var jøde, og at Paul Wolfowitz hadde blitt president av Verdensbanken i mars 2005.

30. mars 2007 forsto jeg at også Eric Hufschmid var en løgner som blandet sannhet med løgn. Da falt den siste brikken på plass. Sannhetsbevegelsen var styrt av jøder. Sionister var en jødisk syndebukk. Jeg hadde fått samlet en liste med jødiske medieeiere som viste at mediene også er eid av jøder.

Jeg skrev mitt første innlegg om 11. september på SOL i mars/april 2006. SOL hadde en link til debatten på forsiden og tråden hadde 20.000 lesere på et døgn. Til tross for de uomtvistelige bevisene så var brukeren angelfire svært ivrig på å forsøke å overbevise meg om at Laden hadde revet ned byggene. Han avsporet og kom med dårlige bortforklaringer. Det virket som han dekket over en sannhet han visste. Jeg trodde da at George Bush sto bak og la bl.a fram informasjon fra sannhetsbevegelsen i USA. Jeg forsto ikke hvorfor det var norske folk på norske fora som dekket over denne handlingen begått i USA av amerikanske myndigheter.

Jeg skrev på SOL om utviklingen i "etterforskingen", men det var ikke før jeg i begynnelsen av 2007 kom fram til at Larry Silverstein var hovedmannen og at han var jøde, at slettingen begynte og at jeg fikk nicket mitt sperret etterhvert...

angelfire, april 2008:
:-) men propagandaen og svsporingene virker jo, så da er jo alt vel? som sagt, sannheten betyr ikke noe. det er det folket tror som betyr noe. hva jeg og du vet kommer ikke til å forandre verden uansett. men hvis 1 milliard mennesker vet, så betyr det veldig mye. derfor betyr ikke sannheten en dritt ;) det er løgnene som folk tror på, som betyr noe :D

September 2008:
som sagt før, det eneste som betyr noe er det som massene tror. tror massene på en løgn, så er løgnen viktigere enn sannheten :)

Jeg:
Her tar du skremmende feil. At folk tror muslimer rev ned byggene til Silverstein når det faktisk var Silverstein selv er ikke viktig for andre enn dere jøder.

angelfire:
jeg gir kort og godt faen, jeg har kommet inn på skole og jobber for en utdannelse (i motsetning til visse andre), og den dagen jeg er ferdig står det masse smilende og vennlige jødiske sjefer for store internasjonale firma som er klare til å ansette meg, og det er igrunn alt jeg trenger å vite om jødene.

Angelfire har tidligere utvist frustrasjon over at jeg fortsatt kan skrive på SOL. Søndag 30. november 2008 skrev han et løgninnlegg, som liknet litt på et tidligere innlegg, hvor han prøver å rette sin frustrasjon mot SOL-redaksjonen. Løgnen hans var beviselig og det førte etterhvert til at han slettet sitt eget nick (ca kl. 23.30) og satt oppe hele natten og spammet forumet med sprøe innlegg. Han forsøkte å gi inntrykk av at SOL hadde slettet nicket hans og at de satt oppe natten lang og bannet IP-adressen hans. Han skyldte både på SOL-redaksjonen og moderatoren. Men angelfire visste ikke at moderatoren ikke kan blokkere IP-adresser. SOL-redaksjonen hadde ikke vært innlogget siden lørdag ettermiddag og moderatoren la seg tydeligvis ved 23-tiden...

solredaksjonen viser muskler... hihi

Publisert 30 november, 2008 - 20:52 av angelfire

nå fikk ejg apost.... jeg har værsågod å slutte å poste "irrelevante poster" her på norsk politikk, ellers kan jeg finne meg en annen plass å debattere :D
hihi. lurer på hvor mange sånne poster jødetrond har fått?

HVA OM DERE KJØTTHUER TAR DEM SOM ØDELEGGER DETTE FORUMET ISTEDENFOR Å HAKKE PÅ DE REGISTRERTE BRUKERNE?
ååå, dere kan ikke true de anonyme med utestengelse nei.... står dere helt maktesløse dere da, stakkars arme idioter.....
så dere får ta ut frustrasjonen på oss registrerte da.... ban meg om der er det du vil, da komemr jeg bare tilbake som uregistrert og du vet hvordan det går..... du blir ikke kvitt jødetrond, og du blir ikke kvitt meg heller...

jeg kan forresten nevne at sols "anti spam cop" poster spørsmålet ukryptert, helt i klartekst.... "hva er 19 + 8" kan leses rett ut av sourcen som ren tekst, og det er en smal sak å sette opp en bot til å igjenkjenne spørsmålet, regne ut svaret, og dermed spamme forumet...

nei uff, sa jeg enda mere dere ikke liker nå... oi, så trist.... se til helvete å slutt å plage vanlgie brukere, ellers kan det hende jeg setter opp en spambot....
det værste som skjer er at jeg får viljen min, nemlig at dere ser dere nødt til å stenge for at anonyme får poste, som på kr. dom.


Når SOL-redaksjonen var på jobb i denne tidsperioden så merket jeg det, for da ble IP-adressen min blokkert.

Så jeg så på profilen til SOL-redaksjonen og den viste at de ikke hadde vært innlogget siden lørdag ettermiddag. Jeg skrev et svar til angelfire i SOL-redaksjonens navn...

Ingen apost
by SOL-redaksjonen (M) on 30/11/2008 - 21:16

Vi har ikke vært pålogget siden igår og vi har ikke sendt deg noen apost. Slike beskyldninger ønsker vi oss frabedt.

SOL-redaksjonen


hehe :P
by angelfire on 30/11/2008 - 21:19

hvem sa det skjedde i dag? :P


:-)
by Anonym on 30/11/2008 - 21:22

Publisert 30 november, 2008 - 20:52 av angelfire
nå fikk ejg apost....


Nå, som i akkurat nå? Dvs 30 nov.2008, kl 20.52..sannsynligvis litt før, siden tasting tar tid.


hehe..
by Anonym on 30/11/2008 - 21:23

vi var minst 2 som tenkte likt :-) *rusker angelfire i håret*


åhh....
by angelfire on 30/11/2008 - 21:25

... faen da. jaja, det spiller liten rolle for jeg fikk den faktisk i dag, så hva f. er problemet.
slutt nå å heng deg opp i detaljene...

Fra: SOL redaksjonen
Til: angelfire
Emne: Irrelevante poster på Norsk politikk
Dato: 30 november, 2008 - 12:56

Hei,

Dersom du ikke skjønner at det kun skal debatteres Norsk politikk på dette forumet, kan du gjerne finne deg et annet sted å debattere.

Mvh.
SOL Kundeservice


ikke innlogget
by JE on 30/11/2008 - 21:47
Fra: SOL redaksjonen
Dato: 30 november, 2008 - 12:56
SOL redaksjonen har ikke vært innlogget idag.


Angelfire slettet etterhvert sitt nick og skrev uinnlogget...

tittei, her er jeg :)

Publisert 30 november, 2008 - 23:50 av anglfire igjen vøtt....

gidder dere virkelig sitte å banne hver eneste nye proxy jeg finner? :D:D

haha, jeg holder på å laste ned proxyway nå, skifter ip for meg hvert tiende minutt.... skal bli gøy å se hvem som er mest tålmodig, proxyway som gjør det automatisk, eller du moderator, som må sitte manuelt å banne hver eneste ip.....

IDIOOOOOOOOOT :D

du kan likegjerne bare innrømme det med en gang, du har tapt. så lenge folk kan poste anonymt så blir dere ikke kvitt meg, akkurat som at dere ikke blir kvitt jødetrond =)


dum di dei, her er jeg

Publisert 1 desember, 2008 - 00:00 av angelfire

sol redaksjonen suger balle, dum di dei, dum di dei
sol redaksjonen fåkke banna meg, dum di dum di dei :)

TAPER :) hihi. tenk litt lengre enn nesetippen av og til vettu, kansje fikk du sletta mitt registrerte nick, samtidig fikk du også en jødetrod-2 som kan henge over skuldra di som ei irriterende veps =)


nommen dakal, har du resignert?

Publisert 1 desember, 2008 - 01:28 av the return of angelfire

stakkar lille moderatorfaen, har du resignert helt du da?
orker ikke slette angelfire mere, hæ?
uff dakal, er jeg grusom med deg =(

har du brent deg før kansje? lært allerede at det er ikke noen vits?
har jødetrond matet deg med teskje allerede på hva proxyserver er for noe?

uff å uff, dakal lille nusket...... helt maktesløs du da stakkar.....


Moderatoren
by JE on 01/12/2008 - 01:55

Moderatoren kan ikke banne IP, din dust.


kan ikke mdoerator banne ip?
by angel666 on 01/12/2008 - 01:59

så da har jeg terget sol på høyere nivå? og attpåtil greid å skremme ut redaksjonen seint på en søndagskveld? OIII :D
status, det er noe å ha på merittlisten :D
undrer på hva jeg har gjort for å derge dem så grønnjævlig, men noe må det ha vært :D


Common-sense forsøker å hjelpe sin jødevenn og finner opp et rykte...

De har ikke kunnet banne før...
by common-sense on 01/12/2008 - 02:37

Men jeg har hørt at en bejubla ex-moderator nå har fått det som eneste oppgave. Har du lagt merke til noen
moderatorer som har gått under jorda? Hehe...

Mvh C-S;)


Ryktene sier at en tidligere moderator...
by common-sense on 01/12/2008 - 02:34

Ryktene sier at en tidligere tildels bejublet moderator..., nå har fått som jobb å utelukkende konsentrere seg om å blokke IP,
og utestenge/slette nick.... Det skal ha skjedd relativt nylig.... Men nå sover han nok. Det ser sånn ut;)))

Mvh C-S;)


fikk du ikek lov å banen telenor primo? :D

Publisert 1 desember, 2008 - 02:49 av angeln igjen vettu

haha, måtte du fjerne proxy.online.no fra banlista di? fikk ikke lov å banne naziproxyen til telenor?

takk, det er den kjappeste proxyen jeg har tilgang på, nå kan jeg surfe sol som ingentign igjen xD :D:D

hehehe....

du var kjapp å banne proxy.online.no med det samme, men fikk du kjeft fra sjefen altså? vakke lov å banne den vettu....... hihi :)
takk, da trenger jeg jo ikek proxyway likevel :)
som sagt mange ganger nå... TAPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

ja, til alle telenor kunder:

om primo skulel banne deg så bruekr du proxy.online.no på port 8080.
nazikjapp proxy til telenor selv, sol vegrer seg for å banne den for da banner de samtidig en haug andre brukere som går igjennom samme proxy.... :)


Husk, jeg har ikke sagt at det er Primo...
by common-sense on 01/12/2008 - 03:13

Det kan være han andre som mangler også. Men ser man bortifra den smule tvil, så er innlegget ellers av upåklagelig kvalitet.
Som Sol ønsker det, for jeg ser ikke andre forklaringer på at de lar jøden herje og blokker andre som på langt nær kan sies å være like skadelige for forumet.

Nuja, som man reder så ligger man, så også for SOL.

Mvh C-S;)


Angelfire bør også huske at C-S sa: "Men nå sover han nok. Det ser sånn ut;)))"

Angelfire hadde fylt opp en halv side med innlegg iløpet av natten, og disse ble slettet når moderatoren kom på jobb. På dagen senere fortsatte angelfire og common-sense løgnspillet de hadde vevd seg inn i...

nommen primo da....

Publisert 1 desember, 2008 - 13:43 av angelfire

.... var angelfire plagsom? fikk du lov å sperre proxy.online.no likevel da?
uff, så trist. da må jeg vel bare installere proxyway likevel.....
som sagt, jeg får til å skifte ip automatisk, du må banne manuelt, så nå kan du nok en gang få prøvd deg på de du er så god til... krangle med veggen :D
jeg tipper proxyway er mer tolmodig enn deg :)


Proxyen funker igjen...
by common-sense on 01/12/2008 - 15:03

Som sagt, SOL kan ikke sperre proxyen til telenor særlig lenge av gangen. Den funker nå.

Mvh C-S;)


Ho Ho!
by JE on 01/12/2008 - 15:10

Ho Ho!

Dere lever dere inn i løgnspillet, og har ikke tenkt til å komme dere ut ser det ut som, ho ho!


Noe sånt ville da aldri...
by common-sense on 02/12/2008 - 16:37

Noe sånt ville da aldri...falle meg inn. Jeg lyver aldri, for jeg har forhud, hehe;)))

Mvh C-S;)


fy som det smeller!?

Publisert 1 desember, 2008 - 18:46 av angel4

ikke slå ihjel tastaturet nå da primo, det er ikke pcn sin feil at du ikke får banna meg.
feilen sitter mellom skjermen og tastaturet vettu, pcn kan ikke noe for at du er for inkompetent til å fatte at du får ikke banna en som bruker proxy.


Dagen etter parodierer angelfire SOL-redaksjonen og skriver et innlegg flere ganger...

beklager at jeg er litt gretten i kveld

Publisert 2 desember, 2008 - 21:48 av sol redaksjonen (m)

jeg driver ett lite analt eksperiment med elektrosex og kom til å skru spenninga litt for høyt, nå har jeg så vondt i toeren at jeg ikke greier å sitte.

det er den samme mangelen på iq som gjør at jeg setter 5000 volt i analen, som også gjør at jeg tror jeg kan banne alle proxyservere i verden....
for det er jo ikke SÅÅÅÅÅ mange, før eller siden må jo angelfire og jødetrond gå tom for proxyer..... (LOL!)

ellers sitter jeg her å masturberer da, og får en liten hvit klatt i trynet hver eneste gang jeg kan trykke på "ban" knappen.

AHHHH HERLIG! jeg ELSKER å utøve makt! *runke runke*


anale gleder her i redaksjonen

Publisert 3 desember, 2008 - 01:10 av sol redaksjonen (m)

jeg driver ett lite analt eksperiment med elektrosex og kom til å skru spenninga litt for høyt, nå har jeg så vondt i toeren at jeg ikke greier å sitte.

det er den samme mangelen på iq som gjør at jeg setter 5000 volt i analen, som også gjør at jeg tror jeg kan banne alle proxyservere i verden....

Osv...

1 kommentar: