onsdag 25. mars 2009

raggar sletter seg selv

raggar skrev et innlegg:

Når kan vi "hause" opp situasjonen?
Publisert 25 Mars, 2009 - 10:27 av raggar

Pappa, pappa politiet stoppet oss og sa at vi måtte gå hjem med en gang, de leter etter en mann i en blå bil som har forsøk å ta en liten gutt.

Sak: I mitt nabolag på Søndag. En mor ringer til politiet og kan fortelle at hennes sønn er blitt forsøk bortført noe som resulterer i at de forsøker å finne denne dritten av en avviker.
Mine to barn blir stoppet av politiet med beskjed om å gå hjem. Selvsagt forteller barna dette til meg og min reaksjon er å ringe til politiet for så å få historien bekreftet.
Så sier vakthavende, synes ikke at jeg skal hause dette noe opp og jeg kan trygt slippe barna ut igjen. Slippe de ut når det er en mulig pedofil i nærmiljøet som er på jakt??
Er det da feil av meg og skulle ville informere nabolaget og skolen? Hva om denne møkkatypen faktisk klarer å ta med seg et barn,mine eller andre sitt? Jeg har ikke samvittighet til å tie denne saken, eller er dette feil av meg?

Fikk også beskjed om at politiet IKKE har nok resurser til å etterforske denne saken dypere......penger...penger....penger...

mvh.raggar


Skuespilleren raggar
av Ateist den 25/03/2009 - 10:42

Skuespilleren raggar


Stakkars deg.
av raggar den 25/03/2009 - 10:46

Du føler deg sikkert forfulg og ensom. Fryktelig synd at du til stadighet blir slettet, merkelig ikke sant?
Du som bare vil opplyse verden........


Så du
av Ateist den 25/03/2009 - 10:49

Så du ignorerte dette falske skuespillet ditt? Ho ho.

Du er en løgner tvers igjennom.

"Fryktelig synd at du til stadighet blir slettet"

Det var jo litt avslørende at du slettet avsløringene om at Silverstein rev ned byggene sine. Jeg skrev uforhindret om 11. september på SOL i et år. Men når jeg kom fram til at det var jødiske Silverstein som sto bak, så begynte slettingen...

Og du har jo invitert meg hjem til deg for å se på bilder av hva jøder kan gjøre. Men dette bildet her liker du ikke:




Stoppet
av Undrer den 25/03/2009 - 10:47

Stoppet politiet alle gutter de kom over og ba dem gå hjem? Og etterpå fikk du beskjed om at de kunne slippes ut? Kanskje de tok ham da...


De stoppet alle barna
av raggar den 25/03/2009 - 10:54

i nærmiljøet og ba de om å gå hjem. Nei de har ikke tatt denne personen det fikk jeg vite av vakthavende. Han mente vi hadde ingenting å frykte?

mvh.raggar


Til tross
av Undrer den 25/03/2009 - 11:01

Til tross for at politiet var der mente de at det var så farlig å være ute at alle ble sendt hjem, og så var det ingenting å frykte...

Da er det sikkert ikke det.


Og da slettet moderatoren etterhvert tråden han startet...

Det er ikke første gangen løgnerne har vært tvunget til å slette seg selv. I privat apost mellom raggar og il.primo juni 2007:

raggar:
Viss du har så fryktelig lyst på moderator jobb kan jeg anbefale deg for min
sjef. Men før så.... da anbefaler jeg deg å rydde litt i egen skuff (slett div
innlegg)

il.primo:
Det er OK for meg å slette mine innlegg. Men vilken "skuff" snakker du om?

raggar:
I egen skuff, da mener jeg at innlegg som ligger der ute som kan brukes imot
deg i fremtiden... Gudene skal vite at jeg har fått på pukkelen,hehe

il.primo:
Det høres greit ut.
Jeg har allerede i dag slettet en del innlegg tilbake til ca. 1. juni, og
fortsetter bakover i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar