tirsdag 24. mars 2009

"Glupingen" er snurt og prøver med litt mobbing

En parodi på luxcats homo-utbrudd...

- Schumacher er homo
Publisert 23 Mars, 2009 - 21:04 av Nettavisen

luxcat har nok fylleangst etter utbrudd på brasiliansk pub.

Det gikk hardt for seg da apeskaftene luxcat og Schäfer gikk på pub i Brasil på søndag. På utestedet «Disco» skal de to ananashodene ha fått i seg godt med drikke, og stemningen skal ha blitt svært så god, skriver Ekstrabladet.

Allsang
Så god at de to bestemte seg for å gå opp på scenen og synge litt for publikum. Det skulle gå hardt utover den tidligere formel 1-kongen Michael Schumacher.

- Schumacher viado, skal duoen ha sunget. Eller på godt norsk: Schumacher er homo.
http://www.nettavisen.no/sport/arkiv/motor/formel1/article2372290.ece


Pøh!
av Iuxcat den 23/03/2009 - 23:44 (parodi)

Jeg har ikke fylleangst. Schumacher ER homo!


"Glupingen" blir snurt...

her er foreldra til JØDE-trond
Publisert 23 Mars, 2009 - 23:06 av jøde-tronds sakkyndige behand ...

her har dere svaret på hvorfor jødetrond er blitt så forvirra som han er.......det er lite vi i psykiatrien kan gjøre utenom å få tak i han og dermed få mulighet til å få tvangsinnlagt han...her kan dere se hvordan jødetrond sine oppveksts-forbilder er,dvs hans foreldre,.jødetrond er mer lik sin mor enn sin far!!bare å se selv

her er jødetrond sin far:

http://www.youtube.com/watch?v=EP3qwWYqT7g

her er jødetrond sin mor på en helt vanlig busstur:

http://www.youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk&feature=related

vennligst opplys nærmeste psykiatriske avdeling eller nærmeste politiavdelig slik at jøde trond får sin sterkt tiltrenge behandling og omsorg!!!

mvh
sakkyndig behandler
%)


Takk for meg!
av J E den 23/03/2009 - 23:37

Nå har det gått litt for langt. Jeg blir mobba av "Glupingen". Da gidder ikke jeg å skrive noe mer her ihvertfall.

Takk for meg!



"Glupingen" skriver et nytt toppinnlegg og kaller seg Tove og prater med seg selv som om han var to forskjellige personer. Dette er typisk atferd blant jødene på SOL...

Knekket AP koden =FEIGHET
Publisert 24 Mars, 2009 - 00:45 av Tove

Endelig har jeg knekket AP koden,ikke bare jeg men tusenvis av oss i Norges land.AP koden er ren feighet,arroganse,løgn,det gjelder ikke kunn AP,men SV,og SP på kjøpet.AP denne arrogante feige Statsminister Jens som ikke eier handlekraft overhodet,her drepes den ene familie etter den andre,siste familie var i Tromsø,og enslig mor ble drept av en psykisk syk iraner,osv osv.Stoltenberg er så jævla frekk han holder seg unna alle konflikter,når konfliktene er glemt tror han,så har vi nye konflikter.Da stiller denne geitebukken av en Statsminister opp til nye interviewer allt er så bra så,smilende,fytte rakkern.Hele den Rød Grønne er bare en eneste STOR TRAGEDIE..
Pengene svømmer i Norge og i Staten.Den rød Grønne grafser til seg av spare tiltak.Selv sitter de med feite lønninger.Stoltenberg nekter og gå ned i lønn?????Selv bor han i 30 millioners Statsministerbolig i Parkveien,finansiert av våre skatte penger,du er en syk,elendig statsminister.
Hvor er Justisminister Pingle Storberget??????Stadig sykmeldt,tåler ikke motstand????? Hva skjer med Norge som land,hvor er tryggheten vår.????Jeg og mange med meg viTror på NOK ER NOK,Vi krever penger til politiet,og borgerlig parti,,Rødgrønne vekk ut og bort


Enig!
av Anonym den 24/03/2009 - 01:16

Feite lønnger dreper iraner eog Stoltneberget pingle har ikke vett til ågåned.Å sitter der uten å gjøre en dritt når som helst og trygghet kan vi bare glemme mens den rødgrønne grafser os spiser og spiser.Bare så det er sagt.Og MANGE er enige idet.Men gjør dem noe.NEI!


Tove?
av J E den 24/03/2009 - 01:24

Og jeg som trodde "Glupingen" var en guttunge...

Når du skal late som du er en annen bør du anstrenge deg for å formatere teksten anderledes, spesielt siden du har et slikt særpreg. Du er den dummeste jøden her.


Jødene på SOL har mange forskjellige registrerte nick, så de kan se ut som de er fler enn de er, og de forsøker (som regel) å gi de forskjellige nickene forskjellige personligheter. Et eksempel fra 2008...

Merkelige...
Publisert 5 september, 2008 - 21:56 av Elizabeth.

Er det slik?? Politikk...å snakker mest ufine ting om andre??

Hvem som kan de styggeste og perverste ord?
vinner valge??
på dette debatt Norske Politikk??

Vel vell
Ikke noe Merkelige at...Vanlige Politikker klør seg i hodet?
Når vanlig folk, kragler og diskuterer som hund og katt??

Vel vell

Hvordan ellers.er det??
Som vanlige..her..Heit debatter å ikke har jeg lest alt, eller hva dere sier
Det er det samme

Hva skal jeg med politikk?
Når mitt hodet, har mye ant å tenke på...Butikkene er åpent i morgen kl,10 teit!!


Husker du
av Anonym den 06/09/2008 - 22:59 (meg)

Husker du at du spurte hvor det var blitt av innlegget til "regjeringen"?


ja..
av Elizabeth. den 06/09/2008 - 22:59

det husker jeg..og det vil si at??


Det var svært
av Anonym den 06/09/2008 - 23:03

Det var svært åpenbart at det var skrevet av meg. Det var en email som var sendt TIL regjeringen. Husker du hva emailen inneholdt?


jeg tror at
av Elizabeth. den 06/09/2008 - 23:14

du tar feil!!
jeg har aldri snakket eller email med anonym..
Hva er det du snakker om? i virkeligheten??
kanskje det er en annen Elizabeth? du tenker om??
det finnes mange som heter Elizabeth vet du..

hva er det du prøver å si??
jeg forstår iallfall ingenting,
hadde vært ertig å vite, hva du prøver å si..
fortell meg gjerne, jeg hører...


"ja.. det husker jeg.." skrev Elizabeth, spent på hva jeg skulle spørre om videre. Plutselig husket hun ingenting likevel. Det omtalte innlegget inneholdt informasjon om 11. september og jøder...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar