onsdag 18. mars 2009

luxcat slår tilbake: "JE er homo!"

Det har gått ca 2 uker siden luxcat ble tatt i å lyve - igjen. Schäfer skriver et innlegg og en ukjent bruker kommenterer i luxcats navn. Schäfer tror det er meg...

Rødehatet mot USA
Publisert 17 mars, 2009 - 14:06 av Schäfer

http://www.youtube.com/watch?v=nhUCYQ1ulsI&feature=related

Hatet mot USA står sterkt i de røde kretser i Norge. Det er intet mindre enn en skam.
Jeg skal selvsagt innrømme at USA har gjort gale ting, og at Bush Jr. ikke akkurat er verdens glupeste.
Men uansett har mange amerikanske kvinner og menn gått foran for å forsøke å begrense terror.
Og forøvrig er de et meget gjestfritt folk. Nå har jeg vært i 42 av USAs stater, og også i mange av
de muslimske land. De har sine problemer i USA, det skal ikke underslås. Men jeg vil vel hevde at
man surrer det verre til visse andre steder. Og at jeg mener det, er basert på reelle fakta - ikke rasisme.
Støtt opp om en av våre viktigste samarbeidspartnere. USA har gjort litt for Norge. Har Irak, Afghanistand
og Afrikanske land gjort det i samme grad?

S/V8


Hei kjære, jeg kommer ikke hjem til middag i dag
by Iuxcat on 17/03/2009 - 14:20

Jeg er fullt opptatt med å redde liv på Dikemark sykehus.
Jeg har spurt legene flere ganger, men helt siden jeg drepte far min vil de ikke gi meg morfin lenger.
Jeg tror jeg blir gal.


Hei JE
by Schäfer on 17/03/2009 - 14:25

Jeg registrerer at midisinen din fortsatt ikke virker godt nok. Og det fins neppe noen proper medisin mot åndssvakhet.


Ho ho
by J E on 17/03/2009 - 18:23

Feil person...


En ukjent bruker skriver et innlegg i luxcats navn...

I dag drepte jeg far min -igjen!
Publisert 17 mars, 2009 - 23:05 av Iuxcat

Nå tåler jeg snart ikke mer. Hvor mange mord må jeg takle før jeg tar livet av meg?
Er det noen her som har litt morfin? Jeg trenger å slappe av litt.
Sykepleierne her på Dikemark vil ikke gi meg noe.


Han som vanligvis kaller seg "Glupingen" tror det er jeg som skrev innlegget, og han skriver et toppinnlegg...

Jøde-trond aka trond halvorsen søker menn for sexsalg!!billig pris
Publisert 17 mars, 2009 - 23:27 av Anonym

jeg er nå så desperat at jeg er villig til å suge eldre svette menn med stinkende balle for 50kr!!!og jeg svelger villig,analen min kan du gjøre hva du vil med,det er en ekstra "bonus"du får på kjøpet....jeg er nå så desperat etter dårlig amfetamin at jeg nå har kokt "rense-dottene" jeg har brukt før når jeg har filtrert speed til sprøyta,dvs brukte sigarettsneiper,vann til sprøyta får jeg ifra div fontener i Oslo!!!så jeg har det vansklig,

Før hadde jeg det man kaller "kongsberg-knekk" i ryggen fordi han stein lillevolden var så gla når jeg sugde han tørr og svelget villig unna,nå har jeg fått "kongsbergknekk"i knea i tilegg fordi jeg også må gi ha fri tilgang til analen min,han elsker å sprute meg full der og,med en slapp halvimpotent pikk,men med et godt skojern så får han lirket den inn,men nå har han gått tom for dårlig speed og må også selge seg for noen småmynter,så han er iferd med å utkonkurere meg a gitt,det her er ikke lett

for alle som vil så er jeg å treffe daglig utenfor blitzhuset og et kjappt nummer kan ordnes på stedet om ønskelig!!jeg tar imot alle jeg,kondom er ikke nødvendig!!
hilsen en utslitt taper som venter på å få tilfredsstilt akkurat deg!!!ingen krav til hygiene eller kondom som sagt,jeg sleiker deg ren og svelger allt eller sprut meg full i den sprengte fiseringen min,

bare å spørrre etter trond halvorsen!!eller jødetrond!!de vet hvem jeg er alle sammen..

venter i spenning på svar og penger til neste skudd m dårlig speed!vann ifra fontena og e sprøyte jeg fant i en park med bøyd spiss som jeg har retta ut så jeg er klar jeg!!!

FORT DERE!!betjener gladlig flere på en gang!!!dobbeltsikk i 2rn og en tannløs kjeft om dere vil!!!
mvh
trond halvorsen aka jødetrond


Luxcat har ikke vist seg på to uker, men her hadde hun lyst til å kommentere...

Jeg tror han
by luxcat on 17/03/2009 - 23:48

gjør det gratis, bare de er omskjærte for ellers strider det mot hans religion.


En ukjent bruker svarer luxcat med initialene "J E", og luxcat tror det er meg...

Ikke alle er som deg luxcat
by J E on 17/03/2009 - 23:54

Men det var snilt av deg å gi far din et siste sug før han døde.
Jeg er sikker på han satte pris på det. Bare bra synd morfinen gjorde at han ikke følte stort.


Hehe :D
by luxcat on 18/03/2009 - 00:07

Du ble virkelig satt ut over "nyheten" om at du er homo.
Alle har visst det lenge Jøde-Trond, så ikke hiss deg så opp :D




Et lite spark bak til anti-homofile
Publisert 18 mars, 2009 - 08:25 av Anonym

Et lite spark der bak til dere som bruker homofil som et skjellsord.
Det sømmer seg rett og slett ikke. Å være homofil er noe man skal være stolt av. Ikke noe som skal brukes som et skjellsord.
Den slags hører til et annet århundre.


Om du sikter
by luxcat on 18/03/2009 - 15:11

til mitt innlegg til JE i natt, så kan jeg ikke se at det var å bruke homo som skjellsord. Han ER homo, og det blir ikke et skjellsord av den grunn, vel?


Les dette luxcat
by Anonym on 18/03/2009 - 16:30

http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article4164700.ece
Føl deg truffet!


Du er barnslig
by J E on 19/03/2009 - 00:33

"Han ER homo"

Hvor er det du har fått denne informasjonen fra og på hvilken måte er det interessant for deg eller noen andre her å få vite hvem jeg har sex med?


En parodi på luxcats "Lei idioter!"...

Lei homser!
Publisert 20 Mars, 2009 - 13:46 av Iuxcat (parodi)

Og slik er det.
Nesten ingen debatter her har noe særlig til heterofile lesere, eller kommentarer. Er det noe, så er det stort sett homo-argumenter, homser som ikke har forstått teksten og som må ha alt inn med vibrerende dildo. Eller ultra-homsen JE, selvsagt!

Underholdningsverdien er borte, morsomt er det ikke, og det hele fortoner seg som pes for en lesbe som meg.

Så kos dere, dere homser som er igjen. Jeg har funnet meg et annet forum...



homser
by Anonym on 20/03/2009 - 14:14

Homser er tragiske med sitt stadige sirkus...


Og lesber som deg er med på
by Anonym on 21/03/2009 - 00:36

å minke det man vil ha av forståelse av sin legning hos den almenne befolkning. Stadige sirkus tja, har da sett mange skrullete utagerende lesbiske, men de teller selvsagt ikke siden de er en av dere.

Det er mange heterofile som taler deres sak, med slike uttalelser blir det nok mindre. Men det ser du nok ikke selv....

Hvorfor skal folk tolerere at dere er lesbiske når dere ikke kan tolerere andre?


- Schumacher er homo
Publisert 23 Mars, 2009 - 12:15 av Nettavisen

luxcat har nok fylleangst etter utbrudd på brasiliansk pub.

Det gikk hardt for seg da apeskaftene luxcat og Schäfer gikk på pub i Brasil på søndag. På utestedet «Disco» skal de to ananashodene ha fått i seg godt med drikke, og stemningen skal ha blitt svært så god, skriver Ekstrabladet.

Allsang
Så god at de to bestemte seg for å gå opp på scenen og synge litt for publikum. Det skulle gå hardt utover den tidligere formel 1-kongen Michael Scumacher.

- Schumacher viado, skal duoen ha sunget. Eller på godt norsk: Schumacher er homo.
http://www.nettavisen.no/sport/arkiv/motor/formel1/article2372290.ece


Pøh!
by Iuxcat on 23/03/2009 - 12:18 (parodi)

Jeg har ikke fylleangst! Schumacher ER homo!


Heretter vil nok mange miste respekten de måtte ha
by Anonym on 23/03/2009 - 12:24

for lesbiske, etter å lese diverse innlegg fra luxcat. luxcat er jo en virkelig bitch av en lesbe som ikke skjønner resultatet av hennes fremferd....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar