lørdag 14. mars 2009

"Glupingen" lyver om NAV

NAV sitt tyranni fortsetter!!

Publisert 13 januar, 2009 - 23:02 av Glupingen

Hei

http://www.dagbladet.no/2009/01/13/nyheter/trygd/nav/2400/innenriks/4269467/

Igjen så får vi atter en gang høre og lese om NAV sine OVERGREP mot enkeltindivider, en så stor SKAM at jeg eier ikke ord!

Her skal syke mennesker pines og plages og trakkaserers ut i jobb koste hva d koste vil...hva leger og andre medesinske sakkyndige spesialister sier vedlegge ingen tyngde og avfeies glatt!! det som fler og flere begynner å få opp øya for at dette er nærmest standard prosedyre når det er etniske hvite Nordmenn som skal ha"evaluering" av NAV,

Mens det er jo viden kjent at haugevis av våre "nye"landsmenn får kasta trygdeytelser etter seg ved d minste kny! fordi NAV og deres saksbehandlere er livredde for å bli stemplet som RASISTER!men i virkeligheten er de rasister mot sitt eget folkeslag,jeg har selv en lege som sa at for å få trygd,særlig varig uføretrygd idag så er du nærmest nødt til å være innvandrer da står de på hue på OVERTID og kaster penger og ytelser etter dem i ren FRYKT for hva den politiske korrekte siden kan finne på!!

Og legg merke til at det hjelper fan ikke med haugevis med legeutalelser og at du har en advokat som purrer på sakspapirer og en human behandling i henhold til Norsk trygdelov!!sålenge du er blendahvit!!

Syns d er på høy tid at de som er ansvarlige for slik umennesklig behandling av syke blir stilt for retten og dømt for OVERGREP/DISKRIMINERING!!sett dem i fengsel og saksøk dem for det de eier og har!så kanskje resten lærer å følge reglene innen NAV!!

Jeg var selv med en kamerat opp på et NAV kontor i østfold så med selvsyn, det var en overvekt av "innvanderere" DVS lykkejegere i fellesrommet i mottaket,og SAMTLIGE av dem skulle IKKE til Nav arbeid men til NAV trygd!!! og da mener jeg samtlige,saksbehandlere sto og bukket og neiet,ikke kunne de et ord norsk disse "flyktnignene" men da tok saksbehandler grep og fylte ut alt av papirer for dem og opplyste så godt de kunne om rettigheter,til og med TOLK hadde NAV ansatt til dette formål!!!min kamerat som jeg var med som var nyoperert i armen og ikke kunne skrive selv fikk slengt i trynet av samme saksbehandler:GREIER DU IKKE SKRIVE SJÆL???SKAL JEG MÅTTE GJØRE DET FOR DEG???NEIDÆVEN!! da slo JEG neven i bordet og sa at han hadde gipset hånden og armen og det er DIN fordømte jobb å hjelpe han!!da ble han spak og resignerte,furten og jævlig,men han fylte omsider ut papirer!!

Tilslutt rett føre vi gikk ut av kontoret sa jeg til saksbehandler: hadde du TØRT å hatt en slik holdning overfor våre"lykkejegere"???der du har sitti i 2timer føre vi kom inn og sleika dem i hue og ræva,da ble d helt stilt på den kontorrotta på NAV gitt...bombe??NEI!,men skal d være slik forskjellsbehandling og umennesklig behandling av de som er reelt syke??NEI,,,men velkommen til vrikligheten sier jeg bare,

Mvh
Glupingen
%/

"Glupingen" henter inn en sann historie om NAV problemer for å forsterke troverdigheten i hans løgnhistorie. Men det er vel ingen som kan tro hans historie om hvordan NAV oppførte seg mot ham og kameraten med gips. Dessuten har "Glupingen" tidligere blitt identifisert som en jødisk løgner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar