søndag 8. mars 2009

Angelfire er oppgitt og C-S forsvarer drap

jøss. trond hjemsøker oss
Publisert 24 mars, 2008 - 23:56 av angelfire

for gud skyld sol, obligatorisk registrering for alle som skal få poste noe som helst. stakkar johnnybravo, han er utbrent før han skal skifte sokker neste gang, akkurat som alle tidligere moderatorer. skal dere lære snart?

neeei, ikke det nei.... *gjesp* god natt, suppegjøker.

(ja, moderer bort meg også. det var bare ett oppgitthetens sukk).


Registreringsplikt...
av common-sense den 25/03/2008 - 00:09

Registreringsplikt...er bare å glemme. Det har vært forelagt SOL en haug med ganger,
men de er redd der skal bli færre debattanter av det;)

Mvh C-S;-)


kvantitet over kvalitet
av angelfire den 25/03/2008 - 00:17

ja hvor har vi hørt det før?

verden forderves av at idiotene faktisk har meningers rett, ytringsfrihet og stemmerett.
ideen bak islamistisk diktatur er egentlig helvetes god. eneste feilen er at prestestyret tar religionen for alvorlig.


Ja, men på SOL...
av common-sense den 25/03/2008 - 00:31

Ja, men på SOL...er det pengene som bestemmer. Du vet, de får betalt hver eneste gang
et reklamebanner telles, så det gjelder å ha mest mulig trafikk her, uavhengig av kvalitet.

Mvh C-S;-)


Verden forderves
av JE den 25/03/2008 - 02:29

"verden forderves av at idiotene faktisk har meningers rett"

Verden forderves fordi du får si din mening? Nå tuller du fælt..

"pengene som bestemmer"

Silverstein skrev under en forsikringskontrakt noen uker før 11. september, for å gi inntrykk av at penger var motivet. Cannabis ble antagelig gjort ulovlig i 1937 for at olje skulle virke som et plausibelt motiv for å gå i krig.

Det er krig som står huet på dere. Dere tror dere er kommet til verden for å hisse opp til hat og krig. Med Mighty-nicket sitt avslørte en av jødene på SOL hva jødene tror:

Noen tror
Skrevet av 'Mighty', mrten-minstemann@hotmail.com, 14.juli.2007, kl.06:11

de er satt til verden for å skape kriger.

De kaller det rettferdighet, og de mener at de er kallet.

Jeg var ikke klar over at noen trodde dette før denne jøden kom med litt "inside information".


Krig er nødvendig...
av common-sense den 25/03/2008 - 08:53

Det er den eneste måten å løse konflikter mellom forskjellige sivilisasjoner. Du må huske på at kloden er i en ressurskrise. Vi er minst 5 milliarder for mange for en bærekraftig ressursutnyttelse, uansett hvordan du fordeler ressursene, og når det er mangel på ressurser, så slåss det om dem. Det ligger i alle dyrs natur, og mennesket er intet unntak. Selvoppholdelsesdriften og vern av revir og territorier, er den sterkeste driften vi har. De sterke skal overleve og de svake selekteres bort. Alt annet vi gjør, som bistand, uhjelp eller å ta folk fra den tredje verden hit, er bare å utsette det uungåelige, samtidig som man gjør det enda verre for de som ikke kan komme seg hit. Du vet, en afrikaner eller araber som kommer hit, han beslaglegger ressurser for 10 av sinne vennerd er hjemme, Vi hjelper en, ved å gjøre det verre for 10 andre. Nei, naturen må få lov til å virke som den var ment å skulle virke.

Humanisme og sosialisme er fint når ressursgrunnlaget er stort nok, men når menneskene er for mange, så er det bare seipining.

Mvh C-S;-)


Krig = drap
av JE den 25/03/2008 - 12:06

Krig er et annet ord for massedrap. Nå viser du hvor syk den jødiske tankegangen din er.

"Det er den eneste måten å løse konflikter"

Siden du mener drap er den eneste måten å løse konflikter på får jeg vel jeg bare late som jeg er enig med deg, slik at vi ikke kommer i en konflikt. Det kan fort bli skummelt.

"Vi er minst 5 milliarder for mange"

Så du mener at 5 milliarder mennesker må drepes slik at du og dine får det dere trenger? La oss håpe at våpenarsenalet ditt er begrenset.

"naturen må få lov til å virke som den var ment"

Ok, så det er en eller annen storkar som mener at vi skal oppføre oss slik i naturen. Er dette den samme storkaren som mente at folk bør prøve å tenke litt selv også?

3. Mos 26
Dere skal ikke lage dere avguder. For jeg er Herren deres Gud. Jeg sender villdyr mot dere. De skal røve barna deres, drepe feet og gjøre dere få i tallet, så veiene i landet blir øde. Jeg sender mot dere et sverd som hevner bruddet på pakten. Flykter dere da til byene, sender jeg pest inn iblant dere, og dere skal falle i fiendehånd. Jeg vil bli vred og dere blir nødt til å spise kjøttet av deres sønner og døtre.

Jeg ødelegger offerhaugene hos dere, og gjør ende på røkelsesaltrene og kaster likene av dere oppå deres motbydelige, livløse avguder. Jeg gjør deres byer til en ørken. Jeg gjør landet så øde at fiendene som bor der, blir forferdet. Men dere vil jeg spre blant folkeslagene, og med sverd i hånd vil jeg forfølge dere. Deres land skal bli en ødemark og byene en grushaug.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar