torsdag 12. mars 2009

luxcat later som hun ikke forstår at angelfire slettet seg selv

Et par dager etter at angelfire ble tatt i løgn forsøkte Fjellreven å late som han trodde at SOL-redaksjonen hadde stengt angelfire ute. Jeg ga Fjellreven et sammendrag av hendelsen og han har ikke gjort flere forsøk på å late som han tror på løgneren. Ca 2 uker senere skriver luxcat et innlegg hvor hun later som hun tror at angelfire ble utestengt av SOL-redaksjonen...

Bunnen for NP?
Posted 15 desember, 2008 - 22:55 by luxcat

Jeg kan ikke fatte at ikke SOL/Eniro ennå har tatt inn over seg at å stenge APD er noe av det dummeste de har gjort! Jeg har ikke vært inne her på lange tider, og likvel tar det cirka 30 minutter å lese alt som måtte være interessant siden sist.

Gode debattanter har blitt borte pga alt for snevre grenser - hva er vitsen med å skrive et innlegg som antagelig hadde fått mange svar og replikkvekslinger, når det mest sannsynlig blir flyttet eller slettet uansett fordi det ikke passer 100% med "retningslinjene" (som dessuten tolkes subjektivt av moderatorene)?

De morsomme innleggene er også vekk, mens mer eller mindre åndssvake betraktninger på 4 linjer, eller verre: 1 linje og en link, DET får stå.

Jeg kan ikke annet enn å trekke den konklusjonen at ledelsen i selskapet ikke har skjønt at de har fått konkurranse. De bruker millioner på reklame, men fatter ikke at fornøyde brukere er den beste reklamen de kan få.

Det er lenge siden jeg har anbefalt debattforaene til SOL til noen, og jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å gjøre det med det første heller. Et av Norges beste forum for politikk (beste fordi man hadde alle slags meninger og både "skolerte og uskolerte") har blitt en dårlig parodi på seg selv - dessverre.


Sånn som nå..
by meco on 16/12/2008 - 00:50

Kunne ikke noen fra Redaksjonen stukket innom denne tråden og kommunisert litt med brukerne, sånn at vi fikk litt peiling på hvordan de egentlig tenker om det derre der..


Nei, det
by luxcat on 16/12/2008 - 01:46

vil de ikke. De har sett trådene om et videre forum a la APD mange ganger, men av en eller annen grunn tar de det ikke inn over seg. Må si jeg ble rimelig provosert over at Angel er utestengt pga temaer utenfor NP (gitt at det er grunnen da), og det var da også det som førte til dette innlegget.

Men jaja - når mange nok har flyktet over til andre websider for sin hobby, så ser de kanskje lyset.


luxcat kopi:

Ytterst provoserende....
Publisert 16 desember, 2008 - 16:34 av luxcat

Jeg er sjokkert, frustrert og mildt sagt provosert! At Angelfire ble blokkert og den stakkars bejubla ex-moderatoren ble satt til å banne ham hele søndagsnatten gjennom er ytterst provoserende. Og alt dette bare fordi Angelfire hadde stavet et ord feil!!??!

Er det noen andre som er sjokkert over dette? Common-sense og Fjellreven kanskje?

Vi 3 bør samle oss i Gjerdrumsvei 19 ikveld!

Jeg tar med ropert, Fjellreven lager bannere og common-sense kan skrive:

Vi vil ha angelfire tilbake på NP!
Vi vil a ha større takhøyde på NP!
Enten det eller en gjenopprettelse av APD!



Kan du ikke
by luxcat on 16/12/2008 - 16:39 (den ekte)

lage et bedre kamprop da?
Det går ikke med "enten det..."
Er man komromissløs så er man, da finnes det ikke et "enten det" ;)


En liten repetisjon
by JE on 16/12/2008 - 16:44

En liten repetisjon til deg som later som du ikke har fått med deg noen ting:

angelfire: nå fikk jeg apost av sol redaksjonen. HVORFOR FÅR IKKE JØDETROND APOSTER!? HVORFOR ER DET BARE MEG!??

JE: SOL redaksjonen har ikke vært innlogget idag.

angelfire: hehe :P hvem sa det skjedde i dag? :P

Flere: DU sa det skjedde nå.

angelfire: åhh.... faen da. jaja, det spiller liten rolle for jeg fikk den faktisk i dag, så hva f. er problemet. slutt nå å heng deg opp i detaljene...

JE (gjentar): SOL redaksjonen har ikke vært innlogget idag.

angelfire: [stillhet]
angelfire (nytt toppinnlegg): Flykrasj. Sviiiiisjspluuuuuuuupppkrææææsj!!!

Anonym: Nå har angelfire nådd bunnen.

angelfire (nytt toppinnlegg, uinnlogget): tittei, her er jeg :) gidder dere virkelig sitte å banne hver eneste nye proxy jeg finner? :D:D

JE: Moderatoren kan ikke banne IP, din dust.

angelfire: kan ikke mdoerator banne ip? så da har jeg terget sol på høyere nivå? og attpåtil greid å skremme ut redaksjonen seint på en søndagskveld? OIII :D
angelfire: SPAM SPAM SPAM

C-S: Jeg har hørt at en bejubla ex-moderator nå har fått banning som eneste oppgave... Men nå sover han nok. Det ser sånn ut;)))

angelfire: SPAM SPAM SPAM
angelfire: fikk du ikek lov å banen telenor primo? :D
angelfire: SPAM SPAM SPAM

C-S: Husk, jeg har ikke sagt at det er Primo. Det kan være han andre som mangler også. Jeg satt på bussen når jeg hørte dette. Jeg fikk bare med meg at en bejubla ex-moderator på SOL hadde fått som eneste oppgave å banne IP-adressene til brukerne. Da måtte jeg gå av bussen fordi den var framme ved stasjonen. Husk også at jeg sa at det ser ut som han sover...:)))

angelfire: SPAM SPAM SPAM


Akkurat det
by luxcat on 16/12/2008 - 17:01

samme du la ut i går, og der ser det da ut til at Angel s nick er utestengt pga feilpostinger?!

Hva tror du det er da? At han kjører en kampanje mot deg? Alle vet at SOL ikke kan stenge noen ute - alt de kan gjøre er å stenge aliaser, så hva skulle poenget med det være?


Men det er kun med jødebrillene på at det kan se ut som at "Angel s nick er utestengt pga feilpostinger"...

Schäfer blir sur og skriver et toppinnlegg: Å ødelegge et forum...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar