mandag 2. mars 2009

Jøden "balanserer" sletting

I flere uker hadde alt jeg hadde skrevet blitt slettet umiddelbart når moderatoren kom på plass og så innlegg skrevet av meg. Ingen andre ble slettet. Etterhvert ble også IP-adressen min blokkert hvis jeg skrev noe mellom 8 og 16, for da var SOL-redaksjonen på jobb.

Jødene på forumet syntes kanskje dette var avslørende i seg selv. "Glupingen" skrev et innlegg om Politi-razzia på Sletteløkka Aldershjem. Han virket helt forferdet over denne nyheten og ba moderatoren om å ikke slette innlegget hans. Jeg oppfattet det som et hint til moderatoren om at han skulle slette det, og det gjorde han. Glupingen skrev det igjen, og ba moderatoren om å ikke slette det igjen, og det ble slettet igjen.

Jeg leste nøyere gjennom nyheten og den viste seg å være en fleip fra Onkel Taz a.k.a Tarjei Straume. Jeg fant også en falsk nyhet om en av Tarjeis sider i Nettavisen: FBI etterforsker norsk nettside. Den har blitt fjernet derfra, men er lagret på Tarjeis egen side.

Nettkrigen med Kripos raser fortsatt, skriver Straume og jeg oppfatter det som et jødisk spill. Jeg har i ettertid hatt kontakt med Straume på usenet/news og fått bekreftet mistankene om at Tarjei Straume er en jøde.

Jeg skrev et innlegg:

Uncle Taz en bløff
Skrevet av trond-halvorsen 27.april.2007, kl 12:28

I natt slo politiet til med en razzia på Sletteløkka Aldershjem i Oslo og beslagla to kilo hasj og fire hekto marihuana, som ble funnet bortgjemt i diverse puter, dyner, vesker, bager og låsbare skap.

Anne Karin Hannevold, Oslo-politiets narkotikasjef, gir hundepatruljen hele æren for den vellykkede operasjonen. - Hundene var fabelaktige, sier hun.

Pensjonister gjorde i buksa fordi de ikke fikk lov til å gå på do.

En 71 år gammel dame ble veldig provosert og satte seg til motverge da politiet skulle kroppsvisittere henne. To muskelsterke mannlige betjenter holdt henne fast mens hun hylte og skrek, og en kvinnelig betjent grov i alle kroppens hulrom med gummihansker. Deretter fikk hun et nervesammenbrudd og måtte sendes til psykiatrisk akuttavdeling på Ullevål. Legene reagerte på at den gamle damen hadde fått seg både en blåveis og en forvridd skulder, og at hun følte seg brutalt voldtatt.
http://uncletaz.com/norsktaz/kripos/hasjhjem.html

For mer detaljert informasjon om avansert politi-samarbeide, kan du ta kontakt med Anne Karin Hannevold på telefon 22 05 75 00.
http://uncletaz.com/norsktaz/kripos/

Europark: 22 05 75 00
http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=22+05+75+00

Mer om saken fra andre jøder:
http://www.pluto.no/doogie/Ga/blekka/ga170/GA170.pdf

Den ikke fullt så glupe jøden som skrøyt på seg IQ ved å kalle seg glupingen latet som han var helt forferdet over denne voldtekten.

"To muskelsterke mannlige betjenter holdt en 71 år gammel dame fast mens hun hylte og skrek, og en kvinnelig betjent grov i alle kroppens hulrom med gummihansker. Legene reagerte på at den gamle damen hadde fått seg både en blåveis og en forvridd skulder."

I samarbeid med moderatoren latet Glupingen som han ba SOL om å ikke sensurere tullet.

Moderatoren slettet innlegget for å gi inntrykk av at de ikke er spesielt selektive i sin sensur, at de bare sensurerer litt i hytt og pine.


jeg ble sensurert
Skrevet av glupingen 27.april.2007, kl 13:12

hei

Jeg la som sagt inn d innlegget 2 ganger og d ble fjernet begge 2,igår opplevde jeg også at jeg ikke kunne starte ny diskusjon eller svare andre debatanter!!når jeg idag logget på igjen så fikk jeg adgang igjen

Om dette var tilfeldig eller ikke d vet ikke jeg men jeg må jo si jeg stusser litt på d
Når jeg igår prøvde å debattere så opplevde jeg at jeg ble satt på en "loop"til hovedsiden for alle debattgrupper??d skjedde om jeg prøvde å starte en ny debatt eller svare andre

Så,hva er d som er så ille farlig m det inlegget egentlig??og jeg tør vedde på at dette du nå posta snart er borte d og,

og du:jeg er IKKE jøde,ok??

mvh glupingen
%)


Jeg vet at du ble sensurert
Skrevet av trond-halvorsen 27.april.2007, kl 13:15

men det var ingenting å sensurere, idiot. Det var bare tull.

Du og de andre jødene er fulle av bløff, som vanlig.

Jeg: "Moderatoren slettet innlegget for å gi inntrykk av at de ikke er spesielt selektive i sin sensur"

"Glupingen": "Jeg ble sensurert!"

"Når jeg igår prøvde å debattere så opplevde jeg at jeg ble satt på en "loop"til hovedsiden for alle debattgrupper??d skjedde om jeg prøvde å starte en ny debatt eller svare andre"

Dette har du kopiert fra meg, omtrentlig. Jeg fortalte litt tidligere hvordan jeg opplevde IP-blokkeringen. Det er ikke troverdig at SOL har blokkert deg på bakgrunn av det innlegget.

"jeg er IKKE jøde,ok??"

Skammer du deg nå?


Et par uker senere, på et tidspunkt moderatoren raggar ikke var på "jobb", var det en som skrev:

SOL sletter igjen
Skrevet av UNDRER 9.juni.2007, kl 19:59

og denne gangen var tittelen på innlegget:

Milliarder til bankene - gjeld til folket

Kan SOL gi en forklaring på denne underlige sensuren?

Skal ikke dette være et debattforum hvor skjevheter i samfunnet vårt bli satt på kartet eller er SOL en klubb for Politisk ferdigprogrammerte og Politisk Korrekte.


Jeg kommenterte at det innlegget som "UNDRER" hevder å ha skrevet ikke hadde vært skrevet. Moderatoren var ikke på jobb. Innleggene jeg hadde skrevet den dagen sto der fortsatt.

En annen jøde, eller den samme jøden, prøver å hjelpe til...

leste den jeg (( ;
Skrevet av tullingen 9.juni.2007, kl 21:08

men en link uten en eneste selvstendig tenkt tanke og bare en link til 15 tettskreven engelsk økonomispråk side, blir litt tungt i varmen spør du meg..

Men derfra til å slette det? helt enig det innlegget kan da ikke ha støtt noen?


Så det var altså en webside med 15 tettskrevne sider...

Dagen etter, når raggar kom på "jobb", ble min kommentar slettet og raggar ble med på skuespillet...

Svar!
Skrevet av raggar 10.juni.2007, kl 09:36

Et linke innlegg er ingen debatt!

Du poster under "Norsk politikk"
mvh.raggar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar