søndag 8. mars 2009

Viking8 klikket i påsken 2008

Privat apost fra moderatoren raggar til common-sense:
Jeg har ansatt en ekstra moderator i kampen mot Trond

raggar -> viking8: (8/7-2007)
il.primo ansatte jeg som moderator for avlastning av egne gjøremål, håper det går greit!

viking8 -> raggar: (20/7-2007)
Ja, helt OK med il.primo. Herre Gud - jeg orker ikke å hive meg på hylekoret om hvem som regjerer hva. Jeg har tillit til SOL, deg og il.primo. Blir jeg forbandet, så får jeg eller argumentere for det. Men jeg MÅ ut av HQ snart. for jeg kveles snart.

Viking8 liker ikke at jeg skriver om jøder på SOL, og i påsken 2008 klikket han:


Jøde-Trond, du er en idiot.
av Anonyme alle sammen den 21/03/2008 - 16:36

Og det vet alle i hele Norge. Jeg er jøde forresten, og jeg og noen Mossad-partnere skal partere deg og drepe deg snart. (I den rekkefølgen, ja)



Svekkede sjelsevner
Publisert 22 mars, 2008 - 18:38 av viking8

Lite hode, og lite vett, har forsåvidt alltid forårsaket problemer i verden. Det ser ut til at vi må leve med det, da vi har passert tider hvor tilbakestående blir slått ihjel. Mon tro om utviklingen bare har gått riktig vei. Det er ikke rart at det er krig i verden, når så mange bedervede hoder skal tillates å uttale seg. Ytringsfrihet er bra, men vi ser eksempler på at det kan gå så til de grader av skaftet når ordet er fritt.


Piller
av viking8 den 22/03/2008 - 19:12

Du må ha piller. Nå! Kanskje HCN-piller er best. For en uutdannet lufsus som deg, så er HCN hydrogencyanid / Blåsyre.
Avstedkommer en uhorvelig smerte under døden, med mye krampe og sikling - jeg vil tro noe so m forsåvidt ikke endrer din personlighet i det dagliege.l


Helsepersonell
av viking8 den 22/03/2008 - 19:29

Jeg er ikke medisinsk utdannet, men har meget kompetent helsepersonell i familien. Skal jeg be om henvisning? Han er riktignok ikke spesialist på det psykiske området, men har tyngde nok til å be om adekvat hjelp på området. Dog kan det tenkes at han selv er best egnet til å løse problemet, da han er kirurg innen mage, hjerte og - ikke minst - hjerne. Kanskje kirurgi er bedre enn psykiatri. Jaja, kanskje, til tross for vårt felles ønske om adekvat hjelp til alle. Imidlertid er jeg kjemiingeniør, og kan vel kanskje bidra med råd om midler for å skåne helsevesenet. Jeg kan lage en grufull cocktail som gjør en utslått på 4 sekunder. Smertefritt.


Du er
av viking8 den 22/03/2008 - 19:40

Du er et strålende eksempel på at det ikke alltid er riktig å forsvare demokratiet. Livet til folk i verden er bedre uten slike som deg. Det hadde ikke vært nød i Afrika uten slike som deg på arenaen. Jeg vet at du ikke forstår slike tanker, det er nettopp den onde sirkel; de mest åndssvake forstår nemlig ikke verken sitt eget beste eller livets og verdens problemer. Det er i grunnen årsaken til verdens problemer. Men alt dette blir for heavy for et ananashode som ditt, så det er mest en tale til andre. DU vil jo bare sitte og blunke med de små griseøynene, for deretter å kaste blikket bort på TV'n, i et lønnlig håp om å forstå NOE i livet. Og også da skjærer det seg.


Tosken
av viking8 den 22/03/2008 - 23:36

Det er skremmende at noen kan være så kort i knollen. Og bare det å ha en slik forkortet knoll mht jøder sier jo litt. Det eneste jeg kan si, er at jeg er full av impnade over at du i det hele tatt kan stave ordet jøde. Rusle deg en tur ned til Tel Aviv og lir av deg samme søpla, så får du kanskje en invitt til Israeli Defence Forces. Så skal vi se om kjeften er like kållåpen. Når bæsjen ligger i den vesle hårløse trusa, og du har en Uzi stukket inn i den vesle kjeften din. Og for å informere deg; ikke lurt med et skeivt ord - du vil ikke være verdt mer enn det du har i mønsteret under skoene dine. Og jeg vet hva jeg snakker om, lurv.


Går det ikke an
Publisert 23 mars, 2008 - 16:24 av viking8

Går det ikke an for SOL å fjerne denne Jøde-Trond fra forumet? Det hadde jo vært ,mye mer renslig enn at jeg personlig hadde skutt han rett i den lille feite panna hans. Kan ikke noen i sol lekke hans identitet til meg, så er problemet løst. Lille Trond vil da være fordunstet for ever. Det siste han sier er noe tøv om jøder, og så er han historie. Et lite tilfelle i et sandtak.


håper
av danjan den 23/03/2008 - 16:29

håper ikke det er du som skriver dette viking.
Dette er totalt uakseptabelt innlegg.


Forslag til SOL
Publisert 23 mars, 2008 - 16:32 av viking8

Jeg har et forslag til til SOL. I kampen mot de evneveike bøllene her på forumet, så foreslår jeg at man kan få frigitt personlige opplysninger mht hvem som står bak diverse innlegg. Slik sett kan man stoppe slike apeskaft. Tenk hvor livredd enkelte blir hvis de vet at en mann ere på vei for å rive hauet av et feigt lite hode. Da blir det slutt på tullet her.


il.primo forsøker å tiltrekke seg fokus...

Siv stuper!! Ååååhooooii!! Jeg ble så glad i dag!
Publisert 24 mars, 2008 - 16:34 av il.primo

Da jeg kom hjem fra min smule utlendighet og fikk tak i avisene fra påskeaften,
der Siv Jensen geipte på heele forsiden av VG.

Hun sank som en stein i meningsmålingen om hvem folket ønsker som den
neste statsministeren.
1. Jonas suverent i tet
2. Jens
3. Siv

Det er pussig at ingen her har kommentert dette,-ikke engang Tore bikkja har bjeffet.
Pepper'n har også tiet det ned. Slik straffer det seg å være så jævlig "oppesen" når
meningsmålinger. Da blir det neste målingsresultatet vondt å svelge.

Dere må da snart ha lært at meningsmålinger skal man ikke legge for stor vekt på?


En parodi på il.primo's avsporing...

Ååååååhooooooi!! Jeg er så forelsket idag! [plystre, plystre]
Publisert 25 mars, 2008 - 16:26 av Anonym

Kjæresten min har bursdag i dag og jeg lagde en kake til henne. Gjett hva jeg fikk etterpå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe [blunk] [blunk]




Hehe....
av boogie_man den 25/03/2008 - 20:17

Det er en stund siden jeg har ledd så mye og så lenge.....:-)


Viking8 fortsetter i en annen tråd...

Jesus
av viking8 den 26/03/2008 - 17:45

Jesus, at du orker..... mon tro om du sa det samme i Israel? I den grad du noen sinne har råd til en flybillett til Ben Gurion. Jeg tviler. Men et trix er å dempe seg litt. Som du vet kan Mossad sende en luring. Og med full overbevisning er han nok hakket smartere enn deg. Han er profersjonell. Og da skjønner du kianskje forskjellen. Mellom A og B. Og hvis du skulle være i tvil; jeg har møtt noen av gutta boys. Det har ikke du - for da hadde du stått på kne og bukket og nikket. Ellers hadde du aldri bukket og nikket mer.


Mossad
av viking8 den 27/03/2008 - 18:03

Du vet, peppern, vi kan alle ha livstrøbbel. Vi kan ha det i tanker, i kropp osv. Men desverre er det noen som har det gjennomsyret, latent og for evig i knollen. Og du ser jo eksempler her på SOL. Tom i hodet, og svekket muskelkraft, og alt man har igjen er noen taster og SOL. Og da, noe uvitenhet om jøder. Selvfølgelig uten å være klar over Mossads og IDFs evne til å knekke nakker til og med i Norge. Og så er det jo di som gjerne tar jobben for 100.000 kroner. Noen vet ikke hva som skjer. De koper på sofaen med sitt sikkel og potetgull, og alt er svart i knollen. Det syke er at folk ikke forstår.Kontakten mellom Israel/Mossad/Oslo/SOL er kortere enn noen forstår.


Denne Mossad-agenten er fortsatt på sin sykkeltur mot Oslo, så veien var kanskje ikke så kort som viking8 først trodde...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar