søndag 29. november 2009

"Glupingen" tilter igjen

Det ble i tråden påstått at det var jeg som skrev, men en av de andre "antisemittene" på SOL skrev:

Hvor ble det av Schäfer?

Publisert 27 november, 2009 - 23:05 av Bekymret

Ikke engang nyheten om at Brustad ville bli fylkesmann lokket han på banen? Har han svineinfluensa? Har han vervet seg til Afganistantjeneste? Har Luxcat flyttet tilbake fra fatslandet?

Noen av kommentarene...

Han kan bare holde seg borte!
Av comming-soon den 27/11/2009 - 23:07

Han stemte ikke slik jeg befalte!


Ja jeg vet ikke
Av Dolly PP den 27/11/2009 - 23:15

Jeg har kjørt rundt med bil i hele midtøsten og jeg så ikke snurten av han. Kanskje han har svineinfluensa likevel?


Huffda
Av ille.primo den 27/11/2009 - 23:34

For en tid tilbake hadde jeg vel egentlig ikke vært så bekymret - men nå har AP mistet en velger. Det trenger vi absolutt ikke.


Hvem faen bryr deg om hvor de blir av?
Av OLA N den 27/11/2009 - 23:41

Hvem husker hva som skjedde igår? Ikke jeg hvertfall. Har dere sett det siste programmet på Discovery?


Er dere klar over at Scäfer bor i Harstad?
Av BillaBo den 27/11/2009 - 23:48

Der oppe er veiene så dårlige at det tar en 3-4 dager bare å komme seg til en telefon! Og dersom du skal innom trygdekontoret på veien kan det ta 3-4 måneder. Venter dere at han skal vær her hver dag?


Jeg vet nok hva dere prøver på!
Av Dolly PP den 28/11/2009 - 00:05

Alle disse hintene til de dårlige veiene. Men jeg skal bare fortelle dere at jeg har kjørt rundt i hele midtøsten og veiene der er mye bedre enn i Norge. Det er ikke muslimer som lager dårlige veier. Det skal jeg bare fortelle dere! Mannen min er muslim og han lager veier dere bare kan drømme om.


Nok er nok!
Av Sylvia Brustad den 28/11/2009 - 00:16

Nå får du faen meg være en mann og stille opp! På hjørnet ved Harstad Sparebank klokka to imorra! Ta med gønnern!


Nå skal dere høre her
Av JensJens den 28/11/2009 - 01:01

Jeg lurer på om Schäfer har samme problem som meg. Nå flyttet vaskehjelpa mi. Før betalte hun regninger og denslags. Nå har hun fått ansvaret for tørketrommelen. Vi sier jo alle at den tørketrommelen er drittviktig. Men vi ler litt... Kan det være at Lukskatt har fått for mye ansvar? Ja ikke vet jeg hva dette har med saken å gjøre men tanken slo meg.


Tanken slo deg?
Av OLA N den 28/11/2009 - 01:03

I huet da går jeg ut fra. DUST!


Ho, ho
Av Anonym den 28/11/2009 - 01:06

Dere trenger en svartstaur i pjeska!


Dette har jeg anmeldt!
Av Dolly PP den 28/11/2009 - 01:09

Sånne kommentarer... Ja, jeg vet at jeg kunne gjort alle mulige fornuftige ting bortsett fra og være her og aldri opplevd sånne kommentarer. Men jeg vil være HER og aldri få sånne kommentarer. Og det SKAL jeg. Ellers anmelder jeg dere!


For å si det rett ut......
Av Dolly P den 28/11/2009 - 02:47

Nå lo jeg meg nesten ihjel.......for dette var jo morsomt.......

Hvem er du som iscenesatte dette?

Veldig morsomt !!!!!


Rar diskusjon
Av Tobias den 28/11/2009 - 03:07

Men det er ganske lenge siden jeg har vært her.

Ganske usammenhengende Fant ikke tråden.


Tobias du
Av Trådstarter den 28/11/2009 - 03:56

Er det Tobias i tårnet? Husk at han var klok. Er det ikke dumt å velge et sånt alias når det man sier er bare tull? Tobias ville funnet tråden lett - så dermed tror jeg egentlig at du er en person som er ganske dum men som har et klokt alias? Er det lurt? Kanskje du skulle bli litt smartere før du la ut ting på nett?


Uff, C-S
Av Schüfer den 28/11/2009 - 09:11

Det nytter ıkke.

Skjönner dıtt hjernepes,, men Glupingen og jeg er kjaerester, og luxcat er paa holmen.

Problematısk, Stıan - Norges mest baelfeıte? Svındler og feıt, med daarlıg kroppslukt.

Den er beskrevet, idıoten. Og saa dın feıghet naar dama trengte hjelp i Hellas. Da maatte

brorens krefter tıl.

Logg deg av, tosk. Ellers kommer jeg kanskje tıl Halden.....?

Fortvılte, fete tosk. Begrıper du at du lever ı fare, tosken? Skjönner du at det kun er pga

Glupingen at jeg ıkke har oppsökt deg. Apehode - forstaa det. For det er en grense for hvor lenge

jeg respekterer hans önske. Han har tryglet meg om aa ikke ta en prat med deg.

Klapp deg paa den dıgre vomma dı, og vaer snıll gutt, fetsmaaen.


Til Schüfer
Av Glupingen den 28/11/2009 - 11:57

Hei.

Jeg har bedt deg dra til Halden for å snakke med Stian hver dag,jeg!!!du bare utsetter og utsetter jo!!!!du er en stor vits!!!!!

Mvh
Glupingen
%%/`\


bare kom til Halden...
Av common-sense den 29/11/2009 - 03:04

for der er ikke jeg.

Mvh C-S;)


Hi hi, hysterisk morsomt her på SOL :D
Av Luxcatt den 28/11/2009 - 10:19

Hver dag kommer det en ny årets morsomste :D

Det blir bare mer og mer morsomt, og jeg ler og jeg ler og jeg ler :D

SOL er morsomst av alt :D

God Jul!


Uregistrerte drittsekker . . . .
Av il.primo den 28/11/2009 - 12:52

. . . er de eneste som har vært inne og lekt seg, og gjort seg morsomme på

Schäfers bekostning.

Hele tråden burde vært slettet.

Schäfer er en av de beste debattantene her inne, i motsetning til dere

krapyler som bare slenger om dere med svada og drittprat.


Nei det er JE alias Trond Halvorsen !
Av Anonym den 28/11/2009 - 13:04

som diskuterer med seg selv og så er det noen får Registrerte Tosker som DollyP, Tobias og il.primo som ikke følger med på SOl og defor ikke skjønner det.
JE har nemlig mobbet Schäfer og luxcat lenge og de ha r truet ham, mannen er syk !


Syk?
Av Schüfer den 28/11/2009 - 14:08

Det var da bare tomme trusler. Jeg jobber som tjenestepike, jeg.


Trusler?
Av il.idioto den 28/11/2009 - 14:26

Har du skrevet trusler? Du som er den flotteste mannen i hele verden??


Mobber meg? :D
Av Iuxcat den 28/11/2009 - 14:15

Det er jeg som mobber han jo! :D

JE er homo! Ædda Bædda! JE er homo! Hi hi :D


JE?
Av il.idioto den 28/11/2009 - 14:19

JE, hvem er det? Er det en av de registrerte debattantene?


Her går debatten, ser vi :)
Av SOL redaktørene den 28/11/2009 - 16:52

Her går debatten, ser vi :)

Ingen grunn til å stoppe der. Jo flere debattanter jo bedre er det :) Bare kjør på!

SOL redaktørene


Hehe!
Av Fjellreven den 28/11/2009 - 17:10

Og jo flere redaktører jo bedre er det :-) ?


Forslag
Av SOL redaktørene den 28/11/2009 - 18:22

Hvis dere har noen forslag så kan dere sende oss epost. Vi har satt på autosvar funksjonen så alle skulle få svar.

SOL redaktørene


Jippi!
Av Iuxcat den 28/11/2009 - 18:29

Det fungerte! Jeg har allerede fått svar! Nå ble jeg veldig glad!


Til JØDE-trond og hans eks dolly(fylla)pætten
Av Glupingen den 28/11/2009 - 21:32

hei folkens

Her har dere sannheten om hvordan jøde-trond og dolly p sitt tidligere forhold endte,jøde trond endte på blitzhuset etter å ha omlagt dialekt og rømt ifra Nordnorge,noe også dolly p gjorde og sverget til at hun kun skulle ha svartstaur i pjæska herretter!!

jøde-trond: Æ har fan ikke tang som går over det her, heller, søkki helvete, førbainnade jævelskap, helvete satan, helvete tykjilort, førbainnade helvete også det va no tykjen no det her, (...) fan kors'n ska æ få på den her slangen, så inn i han Gammel-Eriken i det røde helvete, det va som fan, førbainnade jævelskap, altså, satan og helvete han tykji-Ola, førbainnade, satan i helvete, (...) dæven han steiki å satan og helvete også den der mainnskiten, tykji dinna føribannade driten, e’ gådd av alt, helvetes sjiten, satan han Gamle-Erik og altså, skal plages kvær gång med det her jævelskapen, den her vaskemaskinen her altså, satan og, satan, honen tykji inni faen han steike inni åhelvete, no har e’ ikkje sett so inni satan, e’ får han faen ikkje inn, (…) det e’ forbanna i helvete å få inn den her jævelen altså, han går faen ikkje inn (…)»

dolly (fylla)pætten: raaaper pils og spør om han trenger hjelp.... :Ska’ æ kom å hjelp dæ ?, (…) ska’ æ kom å hjelp dæ’ ?» RAAAP %)

jøde-trond:«Sånt helvete på jord, du han steike i faen altså, (…)

dolly(fylla)pætten :«Treng du hjelp ?» RAAAAP (svelger spyet og har nå pissa seg helt ned)

jøde-trond svarer : « Du kainn reis te helvete både du å heile helvete, med denne driten, (…) kan e’ altså fan steiki fortæl dæ ! det her e appsolutt den siste gongen æ har vørre inn i denne here satan og holt på det kainn du altså førrbainne dæ på, du e bare ei fett og så slørven med den her så inn i helvete, det e da du e. Du e så slørven med den her så inn i fan, du e fan ikke verd å ha vaskemaskin, du sku fan ha hadd et brætt! Sjå no her ka’ som e inni her, (…) e kainn bli så forbainna at æ kainn sprekk !!, ja du kan ryke å reis både du å vaskemaskina (…) rævhål, satans mannskit, no hadd dem fan ikkje vesst kordan man bruke maskinen heller (…) har du starta det her helvete her ? Han starta jo fan ikkje heller, dinna idioten, (…) e har ikkje ødelagt nokke,(…) e har fan ikkje rørt nokke,(…)»

dolly (fylla) pætten har nå svima av i trappa og ramla ned og slo høl i døra til vaskemaskinen og jødetrond gikk da resignert opp i stua og fant fram BUTTPLUGGEN til dolly(fylla) pætten og gikk på soverommet og låste døra,en konstant dur hørtes hele natta igjennom ifra soverommet der jødetrond var og dolly(fylla)pætten sov ut fylla med hue inne i vaskemaskinen som gikk,det var når den gikk på sentrifugering at ho og blei varig skada i hodet og når ho omsider kom til seg selv så var jødetrond fordufta,kun analvibratoren lå igjen på senga dems full av bæsj og dura,,da fant begge ut at det var best å flykte ifra nord og bosette seg her på østlandet og belaste oss,,,nå betjener jødetrond negere og muslimer v akerselva med avsug mm og er lillevoldens personlige makka-Hore og dolly(fylla)pætten har som daglie rituale å rusle ned på nærmeste kinasjappe for å svølke øl til ho detter av stolen og spyr ned seg selv og hele sjappaog tar med seg svartstaur hjem og lar dem få lukte på gammla hennes,med gammal muggsopp og div andre illeluktende stanker
tragisk ikke sant
LOL
Mvh
Glupingen
%) HAHAHAHA LOL,
trist men slikl gikk det med dem,


Oisann!
Av Fjellreven den 28/11/2009 - 21:51

Er du gamle-kjæresten til Luxcat? Så sjalu som du er så skulle man nesten tro det.....


Var Luxcat blanda inn her da ??
Av Dolly P den 29/11/2009 - 02:55

Trodde det bare var jeg som rava rundt og dreiv og spydde i den sketchen der.

Forresten så liker jeg ikke øl og jeg raper ikke heller !

Men det er jo bare i levende livet.

På scenen gjør jeg hva som helst. Raper og pisser i buksa eller i burkaen.....ja......det meste du kan tenke deg til !!

Og mer til.......hehehehehe

Hilsen DP


Nei det var feil fra min side...
Av Fjellreven den 29/11/2009 - 13:08

Bommet nok litt der ja. Svarte litt for automatisk ser det ut til. For vanligvis er det jo gjerne slik når det kommer noe fra "Glupingen"....

Men denne gangen var det visst du som ble offeret....


Her var det så tregt
Av Dolly P den 29/11/2009 - 03:03

at det så ikke ut som det var sendt før det var sendt 3 ganger-

Jaja, Dollyfyllapætten vet du/dere. Sånn er det bare


Jaja.Slik er sol...
Av Fjellreven den 29/11/2009 - 03:10

...her får man passet påskrevet,for å si det sånn...

Det bare er sånn,for å være litt kjedelig.

Enten så depper man eller så tilpasser man ser slik det er...

Bare ikke ta forumet alt for høytidelig. Sol-redaksjonen selv sier nå at takhøyden er der.Og det ser man jo........

(Den nye videoen til Aha på Vh1 akkurat nå!)


Passet mitt
Av Alfredo Zanetti den 29/11/2009 - 15:22

Det står både Fjellreven og Alfredo Zanetti i passet mitt. Du kan finne deg et eget pass viss du vil


Vel, vel
Av Anonym den 29/11/2009 - 09:59

Litt moro tåler vi vel men om takhøyden var litt lavere hadde det kanskje ikke gjort noe. Glupingen er vel nå og da litt i overkant. Men på den annen side er det jo så absurd at det ikke engang kan tolkes som noe annet enn akkurat det.


"Glupingen" gjentar sitt "glimrende" innlegg i et toppinnlegg:

Til Jøde-trond og hans eks Dolly(fylla)pætten

Publisert 28 november, 2009 - 21:37 av Glupingen

hei folkens
[klipp]


Innlegget hans ble etterhvert slettet av moderator, men han gjentok det dagen etter. Han fikk noen svar før innlegget ble slettet, og det kan hende at han forsto av svarene at han dummet seg ut nok en gang. Men kan ikke si noe sikkert, for han forsto det tydeligvis ikke sist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar