lørdag 21. november 2009

common-sense innrømmer uoppfordret at han er jøde

Ok, takk for praten Reven...

Publisert 21 november, 2009 - 01:11 av common-sense

Jeg antar du har tatt natta nå, og slettet innlegget ditt. Alt tullet jeg har skrevetde siste timene er altså bortkasta. Ikke for det, det var like bra det ble sletta. Hehe;)))

Mvh C-S


Lei dere idioter!
Av Iuxcat den 21/11/2009 - 01:29

Og slik er det. Nok en gang.
Jeg er for høyt utdannet til å være her sammen med dere. Dere skjønner ingenting :D

Så kos dere, dere tosker som er igjen :)


Har du flyttet til fastlandet
Av Håpefullere enn de fleste den 21/11/2009 - 01:34

og fått jobb? Tok du med han med gønnern? Er det noen mulighet for meg? Bor jo i ei rønne da men det er hvertfall på fastlandet.


Hei C-S
Av Sсhäfer den 21/11/2009 - 01:42

Det der var åndssvakt å skrive. Jeg har byttet ut utstyret med en vaskeklut og en feiekost og jobber nå som tjenestepike. Jeg ble helt skrullete i skolten av det greiene jeg holdt på med før.


Typisk for dere her inne
Av JadaJada den 21/11/2009 - 01:36

Er det en interessant debatt så slett den så fort som faen så vi kan komme tilbake til hovedsaken - å få skjelt ut noen innvandrere. La oss ikke spore av med tant og fjas....


Da jeg var i Afrika
Av Shcüfer den 21/11/2009 - 01:41

eller var det Afghanistan. Husker ikke helt. Var det ingen som brydde seg om sånt tull. En neger var en neger og jeg dro inn 10 mill i året. Vel fortjent! Har noen sett katta mi forresten?


Jeg har sett henne!
Av JadaJada den 21/11/2009 - 02:16

Drittfin! Men hun ville ikke bo på en holme som denne Hinnøya. Skjønner henne godt. Fatslandet er tingen. Jeg ville ikke fortalt henne at Hinnøya faktisk er ei øy. Kanskje hun får griller i hodet og vil bli boende. Bare et godt råd.


Ikke hør på den bikkja
Av BillaBo den 21/11/2009 - 01:51

Hør på meg istedet! Idag satt jeg igjen i 9 timer på trygdekontoret. Ingen merket at jeg var der. Da jege endelig kom frem har jeg regnet ut at dersom jeg for eksempel var advokat vill jeg tapt 12000 kroner på de 9 timene. Og hva fikk jeg utbetalt? Nettopp! Og det var ikke egentlig mer enn 60% av det jeg skulle hatt. Skal det være sånn i verdens rikeste land? Og mannen min er lastebilsjåfør og han sier at veiene er ikke stort mer enn 60% de heller. Hadde ikke Jens vært så feig og pinglete hadde det ikke vært sånn! Hvorfor får ikke FRP sjansen? Kanskje hadde mannen min sluppet å kjøre over fem barn hver natt på grunn av de dårlige veiene. Og når jeg sier det så mobbes jeg. Ja, jeg trues på livet av AP folk og sympatisørene.


Hihi, knegg...
Av common-sense den 21/11/2009 - 02:04

humor har du;))))

Mvh C-S;)


Ja du ser jo alt som en vits du
Av BillaBo den 21/11/2009 - 02:58

Er du klar over alvoret? Har du kjørt på noen av de veiene? En ting er at de bilene vi har spart til i 10 år rister i filler men så du ungene? Under hjula? De små? Ikke det! Ja, ikke jeg heller. Men uansett: vet du hva det koster? Og når skal Siv og Per få sjansen?


kurs
Av no-sense den 21/11/2009 - 03:55

Jeg har lært noen kommunikasjonsteknikker på et kurs jeg tok. Trikset er å smile mye og prøve å dra motdebattanten inn i en lykkelig hypnotisk verden. Prøve å få ham til å se blomster og grønne skoger og glemme alle problemene han prater om.

Smilene kan brukes på flere måter. F.eks kan jeg si at vi er minst 5 milliarder for mange og at vi er nødt til å ha krig og drap for å kvitte oss med disse, sålenge de holder seg unna meg og mine nærmeste :)))))))))))))))))))

Ser du? Det ser jo ikke så jævlig ut når jeg smiler ordentlig godt :))))))))))))))))

Mvh C-S;)


Nå synes jeg du har kommet langt
Av Kursholder den 21/11/2009 - 04:12

Dette er veldig fint. Dersom du holder smilet ligner du litt på BiillaBo som vi bruker som en slags model her hos oss. Glemmer du smilet så ligner du litt på lehmo11 som vi ikke liker så godt. 5 milliarder? Det er mange. Men de er langt borte. Selv smiler jeg alltid over ting som er langt borte. 5 milliarder her på Majorstuen hadde vært veldig mange tenker jeg. Da hadde jeg smilt litt mindre. Smil er altså en lineær funksjon av avstand. Har du tenkt på det? Har BillaBo tenkt på det? Schafer kunne regnet det ut. Han er jo en ettertraktet ingeniør.


Hihi, min bil..
Av common-sense den 21/11/2009 - 04:40

klarer seg godt på alle veier vet du. Vi jøder har jo BMW, og som kjent så er kjøreegenskapene uovertrufne. Ugh!

Mvh C-S;)


Jeg er så inderlig lei av det
Av luxscat den 21/11/2009 - 02:09

dere diskuterer. Hadde dere kunnet sittet på en strand på Bali og kjent sjøvannet strømme mellom tærne hadde der skjønt hva jeg mener. Da hadde dere kjent den inderlige sympatien for alt levende. Ja, ikke for han med gønnern da. Men for alle andre.


Å jeg lever så med deg
Av Astrallegemet den 21/11/2009 - 04:04

Har du forsøkt astralterapi? Jeg ble så revet med. Sand, sjø, salt, tær... åhhh. Er det sikkert at han med gønnern ikke er i nærheten? He, he, ikke at jeg bryr meg da. Men likevel.


Nå gidder jeg ikke være her mer!
Av luxscat den 21/11/2009 - 02:17

!!!!!!!


Da jeg var ung
Av lehmo22 den 21/11/2009 - 02:22

for en 50-60 år siden satt vi våkne om natta fordi ungene hylte og bar seg. Nå har vi takket være AP og en konsekvent styring full barnehagedekning. Så hvorfor i helvete sitter dere våkne hele natta?


Har dere lyst til å høre om det norske trygdesystemet
Av BillaBO den 21/11/2009 - 02:25

?


Åh kjære Schüfer
Av luxscat den 21/11/2009 - 02:29

hadde du bare kunnet tatt med gønnern og ungene og vært her sammen med meg og Juan. Du aner ikke hvor fint det er her.


Jeg vet!
Av Dolly PP den 21/11/2009 - 02:38

Jeg har haiket rundt i Marokko i fire uker. Hadde der norske gutter bare hatt en anelse. Men snakke dritt om gutter fra Mexico det kan dere. Har dere i det hele tatt reist rundt en globus? Det har jeg hvertfall lært at andre kulturer må man forstå. De er ikke som kulturer flest. Har dere tenkt på det?


Drittpreik!
Av OLA N den 21/11/2009 - 02:44

Jeg er rørlegger (ja ikke akkurat da, men en slags) og det tok meg 10 minutter å montere den dritten. Skal men skatte av det også nå da? Nei, jeg oppgir ikke ei krone til de tullingene der. Nå sitter jeg og ser Animal Planet på 52" skjermen min. Drittgøy!


Kjedelig å leve
Av luxcatt den 21/11/2009 - 02:52

Jeg jobbet som Rocket Scientist et par dager, og etter å ha bygget en haug med raketter og forbedret datasystemet deres var jeg allerede lei. Det ble for kjedelig i lengden. De andre har fått litt å holde på med nå som de skal sette seg inn i det nye systemet jeg laget for dem, men jeg går bare rundt meg selv og lurer på hva jeg skal finne på. Det er ingenting som er interessant. Verden er stappfull av idioter og homser!


Skjønner!
Av Sauebonde den 21/11/2009 - 03:00

Kunne det være en ide å flytte til fastlandet? Har ei lite koie og åpne armer (ja kan åpne litt av hvert jeg).


De rakettene
Av Rakettforsker den 21/11/2009 - 03:04

kan de kjøpes? Jeg gjorde noe sånt for noen dager siden. Dritgøy! Var på Rockefeller (eller Rockettfeller som vi sier, he, he). Hva sier han dusten med maskingeværet?


Jeg kjører alltid via Sverige
Av Jack Hvermandsen den 21/11/2009 - 02:55

Vet ikke hva det har med diskusjonen å gjøre men jeg har aldri møtt Fjellreven hvertfall. Men uansett er alt kortere i Sverige. La oss si at jeg har en bil som bruker .63 på mila. I Sverige er det 1.567 mil til ICA. I Norge det dustelandet er det hvertfall 1.98! Dersom jeg kjører hver dag i 23 år er det mye å spare. Men snart skal jeg vel skatte av det også. Fordel ved å kjøre i Sverige du liksom. For noen dustehuer av politikere vi har! Har de ikke krevd det sier du? Er bare et tidsspørsmål uansett. Han Jens er jo en tro kopi av faren. Og når så du han i Sverige? Akkurat!


Jeg er så lei for det
Av Angrer den 21/11/2009 - 03:15

Et av innleggene over skrev jeg med falskt navn. Alle ser jo hvilket men likevel: jeg angrer. Det var fordi jeg ikke har noen venner og fordi jeg håpet at noen skulle skrive til meg. Unnskyld, jeg mente ikke å ødelegge debattsidene deres.


Jeg ser sølvstein har vært
Av Taurus den 21/11/2009 - 09:17

Jeg ser sølvstein har vært hyper i natt.


Ja ingen årsak!
Av Fjellreven den 21/11/2009 - 11:24

Men jeg ser nå du har hatt det umåtelig morsomt videre utover natten alene ;)


Nei, mesteparten av dette...
Av common-sense den 21/11/2009 - 13:20

er det andre som har stått for. Men jeg var lenge oppe, og mitt siste innlegg kl. 04.40 viser jo unektelig at jeg begynte å bli en smule påvirket. Hehe;)))

Mvh C-S;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar