mandag 23. november 2009

luxcat synes SOL er hysterisk morsomme

Hysterisk morsomme SOL :D

Publisert 23 november, 2009 - 18:11 av luxcat

SOL har egen fanside på facebook:

http://www.sol.no/underholdning/xfactor/blifan_21851702.html

Dette fordi de "ønsker en større og bedre dialog med alle dere som bruker siden vår".

Er ikke det årets morsomste, så vet ikke jeg :D

SOL klarer ikke en gang å føre noen dialog med sine brukere HER, på deres egne hjemmesider, men på FB skal de altså få det til. Til nå har visst nok 1100 meldt seg som fans av SOL, men de hadde neppe vært der om ikke SOL lokket med billetter til X-faktor finalen.

Fans?? Av noe som ikke fungerer i det hele tatt, og hvor et hvert tilløp til normal debatt blir ødelagt av JE og hans likesinnede hjernebarn? Hvor moderatorene ikke får slettet noe, unntatt kritikk av SOL, DET forsvinner forbausende raskt.

Ja, God Jul!


Jah!
Av Fjellreven den 23/11/2009 - 21:01

Så det er der de er? På Facebook!

For her hjelper det jo ikke å si noe. De moderatorene som står oppført tror jeg forresten er å regne som fugleskremsler. De er ikke reelle...


Hehe :D
Av luxcat den 23/11/2009 - 21:08

Min andre gode latter i dag :D

Det er ikke rart de ikke har tid til denne nettsiden når de surrer på FB. Vet av erfaring hvor mye tid det kan gå med der når man først begynner å skrive noe...

Moderatorene er nok reelle, men satt til å drifte FB-siden hvor SOL stiller enda tåpeligere spørsmål enn de gjør her, som f.eks: Vi vil vite hva dere spiste til frokost i dag.

Det vil de sikkert, men de vil ikke vite hva vi som bruker debatt eller blogg synes om noe som helst!


Frokost kommer...
Av Fjellreven den 23/11/2009 - 21:12

...forran alt annet her i livet.

Om noen blir hetset og utsatt for forfølgelse på Norsk Politikk så er jo det uvesentlig i forhold til dagens viktigste måltid må vite .....

Konlusjon: det er det samme hvordan man oppfører seg på NP så lenge man husker på å fortelle hva man hadde på brødskiva .....


Åndssvakt hele greia!
Av luxcat den 23/11/2009 - 21:21

Er det noen som noengang har fått svar fra SOL på disse sidene, ELLER på det bortgjømte forumet her hvor man kan komme med ris og ros til SOL?

Jeg vet ikke om noen i alle fall, bortsett fra et og annet svadasvar om at "vi jobber med saken", og nå skal de ha dialog på FB?! Et helt annet nettsted?! Det er som om man står og snakker med noen f2f og h*n sier at man heller kan sende et postkort. Snåle greier!


Jeg har fått svar
Av Anonym den 23/11/2009 - 21:41

For flere måneder siden så spurte jeg SOL hvorfor de ikke slettet innlegg til Trond H som jeg klaget på.
Innlegget ble flyttet inn på deres obskure forum og faktisk besvart med at "vi sletter innlegg som vi ser bryter med retningslinjene".
Dette irriterte meg litt, for det var jo nok så klart at fyren brøt retningslinjene med alle innleggene sine. Men heller enn å kritisere SOL besluttet jeg meg for å spørre dem om hva som skulle til for at de mente at et innlegg brøt retningslinjene.
Innen en time var mitt innlegg slettet. Ikke bare følgespørsmålet men også hovedinnlegget og deres svar.
Så feige var de.

Ikke nok med det, men i følge ardenus og carolineline så fikk SOL stengt internettet til en person som kritiserte SOL på Sex Åpent Forum.
Bare mail ardenus eller carolineline og spør!


Forundrer meg ikke!
Av luxcat den 23/11/2009 - 21:46

SOL tåler ikke kritikk av sidene sine, og de vet ikke hva ordet "dialog" betyr. Det er jo akkurat derfor det blir så komisk med den FB-siden :D


Lei
Av Anonym den 24/11/2009 - 00:49

De er nok lei sutringen din og håper at du en dag skal mene det når du sier du blir borte for godt.


Morfin
Av Anonym den 24/11/2009 - 01:15

Med morfin i årene så skal det ikke mye til før en har det hysterisk morsomt:

Hehe :D
by luxcat on 18/03/2009 - 00:07

Du ble virkelig satt ut over "nyheten" om at du er homo.
Alle har visst det lenge Jøde-Trond, så ikke hiss deg så opp :D
--

Jeg tror han
by luxcat on 17/03/2009 - 23:48

gjør det gratis, bare de er omskjærte for ellers strider det mot hans religion.


Komikerparet
Av Admin. den 26/11/2009 - 16:19

Er vel ingen som slår komikerparet luxcat på holmen og bikkja med sin vordende svigers i form av en lampeskjerm.

Synes jeg ser Scoobie-Doo står i kirken og tar imot gjestene med en lampeskjerm i hånda: "Dere får hilse på svigers..."

LOL!

Og luxie da som forsikrer gjestene: "Han er ikke homo!"


Så du
Av Anonym den 24/11/2009 - 05:04

Så du kan le av SOL, men vi kan ikke le av deg? Enda så morsom du er?

Hi hi! ;o)


Her går debatten, ser vi :)
Av SOL redaksjonen den 24/11/2009 - 09:34

Her går debatten, ser vi :)

SOLs moderering av Debatt ønsker vi å holde på et sånt nivå at vi har stor takhøyde, men fjerner innlegg som bryter ned norsk lov og/eller våre retningslinjer. Utover det skal SOL Debatt være en arena hvor det er lov å debattere det meste, uten for mye innblanding fra redaksjonen og kundeservice. Dette er brukernes arena, ikke vår. Når det er sagt, så fjerner vi innlegg fra SOL Debatt hver dag. I visse tilfeller utestenger vi også brukere som balanserer på grensen av hva som er tillatt hos oss.

Innspill til generelle forbedringer av SOL Debatt vil vi selvsagt gjerne ha, og de kan sendes på epost til oss. Kontaktinformasjon finner dere her: http://www.sol.no/infoweb/node/54 Alle henvendelser til Kundeservice besvares. Husk å oppgi korrekt epost-adresse.

SOLs Facebook-side driftes for øvrig av andre ansatte enn de som jobber med SOL Debatt :)

Mvh,

Lill K. Syversen

Community-ansvarlig


Prøver meg igjen SOL !

Publisert 23 november, 2009 - 23:49 av Dolly P

Og refererer til nok en ANONYM.
Her er mitt svar til han/henne som jeg sender offentlig via dere:

Til Anonym!
Kaller deg som så mange andre i "slekta" di for USERIØS.
Ute etter bare å lage kødd.
Noen av oss har av og til lyst på en saklig debatt faktisk.
Men det er det nok av dine "slektninger" som ødelegger for oss.
Tusen Takk ! Og takk til SOL som ikke har vett til å gjøre noe med situasjonen.
Dere graver deres egen grav SOL !! Folk gidder ikke i evigheter.


Med vennlig hilsen
Dolly P


Jeg blir så lei meg når hele slekta mi blir karakterisert
Av Anonym den 24/11/2009 - 01:17

som "useriøs". Hva skal ungene si? Hva skal far og mor si? Og det fra Dolly P som bare skriver etterrettelige innlegg og har reist jorda rundt. Trist er det - og vondt gjør det. Vi prøver jo bare å lære av alle de registrerte som skriversånne veldokumenterte og gjennomtenkte innlegg. Kanskje vi ikke synes vi er flinke og modne nok til å registrere oss enda.


Jeg er også...
Av Iuxcat den 24/11/2009 - 02:28 (jfr)

helt besatt...

Jeg føler meg ikke sikker på at moderatorene er de "ekte" Raggar, NeoN og DonQuixote - det kan like gjerne være noen andre som bruker deres kontoer. Det kan f.eks være Leif-Wiggo, Svein-Åge og Ken-Ronny.

Og Tordenstorm skrev i harnisk her for en stund tilbake mens kontoen hans var kuppet, mens nå er han helt stille. Det ER en underlig oppførsel! Det KAN være Ken-Ronny som har myrdet ham!!

Jeg tror jeg skal ligge lavt en stund. Jeg tør i alle fall ikke å sende A-poster, jeg har slettet alt i mailboksen, og har skrevet i profilen at jeg ikke er her lenger.


Å dæven...
Av Eïlïf den 24/11/2009 - 02:44

Nå ble jeg ïkke akkurat mïndre nervøs. Tror du det er sånn? Jeg tør ïkke være her mer. Jeg kastet hele PC'en og tok fïre valium. Tror du Schäfer kommer hït tïl Halden?


Dekning
Av Iuxcat den 24/11/2009 - 03:12

Jeg har lagt meg i dekning bak bloggen og satser på at Ken-Ronny surfer raskt forbi. Det som plager meg er at jeg ikke vasket musa før jeg dro hjemmefra.

Håper han ikke kjenner stanken!!


Hmm..
Av Anonym den 24/11/2009 - 05:09

skjønner en eller annen Anonym har sleivet igjen (jeg gidder ikke lete etter innlegg). Men det gjør de registrerte også. Anonyme graver grav? Nei, dette forumet vil bli en chat mellom 4-6 personer om kun registrerte skal skrive her.

Før hadde SOL noen tusen innlegg pr døgn, nå er det varierende 550-750 i døgnet. Går det ned til 250-300, vil annonsørene neppe ha så stor interesse av å ha annonser her, = SOL taper inntekter.


Ja ha
Av OLA N den 24/11/2009 - 22:39

Så du føler deg hjemme nå


Du kommer ihvertfall ikke
Av Dolly P den 25/11/2009 - 00:32

til å klare å få meg til å føle meg hjemløs her.


Til Dolly P!!!islam ludderet!!
Av mate apen den 25/11/2009 - 21:31

gå og sug på svartstauret du til den såkalte "mannen"din!!!du er fan ikke noe annet en ei STØGG islam-HORE som ingen med vettet i behold ville tatt i med i jerntang engang,det er slike som deg og dine BEHAV FOR SVARTSTAUR I PJÆSKA som ødelegger generasjoner i Norge og således Norges riket!!ØSJ for et patetisk KJÆRRING svin du er!!!ser ut som en avdanka fyllik og er så teit å gifte deg med een musling,skjønner du virkelig ikke at dem bruker slike naive NEK som deg som inngangsbillet til Norge??

over og ut!!!

FLYTT TIL ISTANBUL DU ELLER MAROKKO OG VENNLIGST BLI DER!!!


Hva mener dere ??
Av Dolly P den 26/11/2009 - 00:10

Jeg synes denne var såpass grov at jeg sendte klage på den til SOL.

Får se om de gjør noe med den.

Det er noe sånt som kalles diskriminering, eller hva ???


Du gidder ikke...
Av common-sense den 25/11/2009 - 21:59

men snakk for deg selv. Det ville ikke vært flere her dersom det kun var de registrerte som var her. Tvertom, da ville det vært en liten klubb for mo`er, fjellrever og andre naive mennesker. Faktisk er det de registrerte som ødelegger de fleste debattene.

Mvh C-S;)


Å jasså?
Av Fjellreven den 25/11/2009 - 23:05

>>Faktisk er det de registrerte som ødelegger de fleste debattene.

Å jasså............?

Hva var det du forsøkte deg på nå?


Sier det jeg mener...
Av common-sense den 26/11/2009 - 03:58

Svært få registrerte skriver noe meningsfullt. Deres misjon ser ut til å være å drive med ren propaganda med liten eller ingen sannhetsgrad. Dessuten har du vel fått med deg at det er relativt få registrerte som skriver her. Med registreringsplikt hadde jeg ikke engang giddet å sjekke innom av og til, fordi jeg da kun ville få se deres uinteressante innlegg. Ikke engang dere selv hadde orket å bade i egne tåpeligheter, så dere hadde nok rømt fra partitreffet dere også.

Her er et par unntak. Noen få gode registrerte debattanter. 2-3 stk.

Mvh C-S;)


Dette var et svar på et innlegg jeg hadde igår

Publisert 26 november, 2009 - 00:55 av Dolly P

"gå og sug på svartstauret du til den såkalte "mannen"din!!!du er fan ikke noe annet en ei STØGG islam-HORE som ingen med vettet i behold ville tatt i med i jerntang engang,det er slike som deg og dine BEHAV FOR SVARTSTAUR I PJÆSKA som ødelegger generasjoner i Norge og således Norges riket!!ØSJ for et patetisk KJÆRRING svin du er!!!ser ut som en avdanka fyllik og er så teit å gifte deg med een musling,skjønner du virkelig ikke at dem bruker slike naive NEK som deg som inngangsbillet til Norge??

over og ut!!!

FLYTT TIL ISTANBUL DU ELLER MAROKKO OG VENNLIGST BLI DER!!!"

ER DET NOEN SOM SYNES SLIK OPPFØRSEL ER OK PÅ DISKUSJONER PÅ SOL/NORSK POLITIKK ??
VENNLIGST SEND SVAR OM DU IKKE STØTTER AT SLIKE INNLEGG ER OK.
JEG ANSER DETTE INNLEGGET SOM DISKRIMINERENDE OG HAR BEDT DET FJERNET FRA SOL

MVH
DOLLY P



Man sletter ikke lenger hets på sol..
Av Fjellreven den 26/11/2009 - 10:55

...man har visst økt takhøyden, sier man...

Men nåde deg dersom innlegget ditt er skrevet i feil kategori.......

Dette var grovt Dolly P! Nå må sol se å rydde opp i kloakken som flyter her på forumet!



Av Admin. den 26/11/2009 - 15:04

Nå er jo denne "Glupingen" i slekt med deg. Dere har ihvertfall den samme jødenesa. Selvom han ikke er noe spesielt glup så vet han at Dolly Duck ikke er gift men en muslim. Det utrolige med denne Idioten er at han tror han ikke vil bli gjenkjent hvis han bruker et annet nick.

Dette er helten til luxcat og bikkja...

Jesus Kristus, for et team...


Uakseptabelt!
Av nille4 den 26/11/2009 - 14:12

Dette må jo være skrevet av en person med iq langt under lavmål. En som bruker et sånt språk har ekstremt dårlig ordforråd, og mangler totalt evnen til å diskutere på normal måte. Jeg regner med at vedkommende kalte seg Anonym...


Velkjent
Av Admin. den 26/11/2009 - 19:06

"Glupingen" er velkjent her han. Han er forumets tragikomiker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar