torsdag 30. april 2009

SOL slettet lehmos toppinnlegg

Jeg må beklage den useriøse lehmo 11 og alt ...

Publisert 30 april, 2009 - 12:46 av lehmo

vrøvlet som kommer fra nick-tyven lehmo11, senest i dag !

De fleste forstår at seriøs og langsiktig industribygging som f.eks Statens eierskap i lønnsomme bedrifter som Statoil eller Hydro ikke kan sammenlignes med mediakonglomerat og private interesser som Orkla-sfæren. Ingen mener seriøst at Orkla media er "felleseie" og at dette har noe med Staten å gjøre.
Lehmo11 påstår i dag i et innlegg at et evntuelt salg av orkla-media er FRP eller Rimi-Hagens ansvar, det er tøv og selvfølgelig et ansvar for dagens aksjonærer.

lehmo11 kopierte mitt nick i 2005 og har siden produsert en mengde åndssløve innlegg. Ofte mange ganger om dagen med outrerte,men angivelig sosialdemokratiske meninger. Forhåpentligvis forstå de fleste at dett er en provokatør som ikke er interessert i seriøs debatt.

Angrepene på FRP er også urettferdig fordi han aldri skiller mellom regjeringens ansvar for norsk politikk og opposisjonens politikk.
Dette skyldes mest sannsynlig kunnskapsløshet ?

Vennlig hilsen
lehmo (den ekte)


Klare ord !
av Ugga Bugga den 30/04/2009 - 13:19

for penga og ja jeg ser at du har rett lehmo11 ble registrert etter deg.
Sikkert bare for å lage kvalm ?


4 år siden
av Ateist den 30/04/2009 - 15:20

Det er ca 4 år siden. Og idag ble lehmo sur på denne vrøvlende nick-tyven.

Lehmo=lehmo11. Hvorfor skal lehmo beklage hva lehmo11 sier? Vi har ikke sett så mye til lehmo, men han har overvåket lehmo11.

BmOnline overvåket også den falske BmOnline i et år uten å si noe.


SOL-redaksjonen slettet min kommentar gang på gang. Til slutt ble han lei og slettet hele tråden...

2 kommentarer:

  1. Lurer på om jeg skal overvåke alle Anonym på SOL..

    Hilsen Anonym (den ekte)

    :-) Jeg oppdaget forøvrig at SOL hadde slettet lehmo-innlegget ganske tidlig, (hyggelig å se det vel bevart her) for jeg kikket nemlig etter det på dagtid bare for å se om de gjorde hva jeg regnet med, nemlig slette det. Ingen grunn til å slette, men de gjorde det.

    SvarSlett
  2. Grunnen var at han var lei av å slette innlegg i tråden... :)

    DonQuixote:
    Innlegget ble slettet av undertegnede etter at jeg først lot det stå i flere dager. Årsaken er at det etterhvert fremkom at innlegget bare var tull.
    ---

    Vel, det kom klart fram ganske tidlig at dette var et tulleinnlegg, men Don måtte slette et titalls av mine innlegg i tråden før han skjønte at toppinnlegget var tull...

    SvarSlett