torsdag 23. april 2009

En jøde utgir seg for å være utlending

Normenn er ufattelig naive og dumme!

Publisert 23 april, 2009 - 10:47 av Lousa Gomez

Norsk arbeidsmarked politikk er en merkelig sak. Dere har ordnet dere med en mengde vikar og rekrutterings byråer som ikke fungerer. Det eneste de ber om er – send en CV og da er de fornøyd. Nederst i bunken havner jeg og der blir jeg for hun på rekrutteringsbyrået vet at Norske Arbeidsgivere vil ikke ha meg for jeg er UTLENDING.
NAV er et kapittel for seg selv, de teller hoder og betaler penger til meg

NAV er min arbeidsgiver for jeg er arbeidledig. Finanskrisen tok jobben min, ikke så farlig for det var en typisk NEGERJOBB som dere >Norske Norske sier. Altså er jeg utlending, snakker norsk til manges forskrekkelse, Skriver Norsk men ikke Nynorsk. Her 7 år på universitet. Godkjent utdanning av NOKUT.

Men jeg er KVINNE og UTLENDING. På toppen av det hele. Sort hår og brune øyne, for ikke å snakke om hudfargen som er en tanke brunere enn bleike norske damer. Utenlandske kvinner skal vaske gammlinger i ræva, sa representanten for NAV, da jeg søkte på jobber i min utdanningsklasse for 4 år siden.

Fikk en smøre rundstykker jobb på en vilkro selv om jeg hater å lage mat, Så en arkivere fakturaer, koke kaffe og ordne møterom jobb. Så gikk firmaet konkurs og jeg vet helt utmerket hvorfor. Rot i regnskapet og lange fingre som ukompetente norske revisorer ikke greide å finne. Jeg har jobbet som revisor i mitt hjemland så jeg viste hva som hadde skjedd, men ingen spurte meg for jeg var jo bare en dum utenlandsk kvinne.
Ja, ja, vil dere la dere svindles så værsegod.
Så de siste 6 måneder her jeg søkt alt i fra vaske gulv til direktør. Hever noen hundrelapper pr dag i fra NAV og har ikke tenkt å lette på en finger før mine dagpenger tar slutt.

Så sant du ikke kan tilby meg en jobb???


Ikke fordi at du er
av gk den 23/04/2009 - 12:54

Ikke fordi at du er utlending, men du virker i dette innlegget som at det er lite slo i hodet ditt.
Vi Nordmenn har vår måte å drive ting på, å jeg ser du ikke liker det. Reis hjem hvis det var bedre der du kom fra.
På tide å godta, ikke bare kreve.


Men er
av Lousa Gomez den 23/04/2009 - 13:19 (Parodi)

Men er det ikke frekt av NAV å si at utenlandske kvinner skal vaske gammlinger i ræva da?


til Lousa Gomez
av Anonym den 23/04/2009 - 17:57

jeg er en norsk jente på 18 år. deler av det du skriver er jeg enig i.. men det at du kaller oss bleke.. jeg lover deg, tror ikke det er så mange som liker å være helt bleke.jeg skulle gjerne vært litt brunere selv.. selvom jeg har brunt hår og brune øyner og er ikke blå/rosa/hvit.. skulle jeg gjerne vært litt brunere..
altså det jeg prøver å si.. tror ikke det har så mye med hudfarge å gjøre, men manglende kunnskap fra arbeidsgivere..


Bleke?
av Lousa Gomez den 23/04/2009 - 19:02 (Parodi)

Jeg sier da mer enn som så. Dere normenn er ufattelig naive og dumme!


Nigger
av Schäfer'n den 23/04/2009 - 19:12

Dette sier du på feil forum, nigger, hva er adressen din?

S/V8


La meg gjette
av Observatør den 23/04/2009 - 18:22

- vil ikke ha meg for jeg er UTLENDING.
- Altså er jeg utlending,
- Men jeg er KVINNE og UTLENDING.
- jeg var jo bare en dum utenlandsk kvinne.

La meg gjette... Du er fra et annet land, du, kanskje?


Jeg er fra utlandet
av Lousa Gomez den 23/04/2009 - 18:40 (Parodi)

Jeg er utlending, men snakker norsk til manges forskrekkelse. "EN NIGGER SOM SNAKKER NORSK????" hyler de og løper av gårde som om det kom chemtrails ut av kjeften min.


Jeg mistenkte at det var BøllaB som kalte seg "Lousa Gomez", og det så ut til å stemme da hun etterhvert skrev et toppinnlegg hvor hun gir uttrykk for at noe er ødelagt:

Tenker dere overhode over at de som sitter på "andre siden" leser hva dere skriver?

Publisert 25 april, 2009 - 00:40 av BøllaB

Jeg har meldt meg "ut"....men jeg har ikke gitt opp håpet. Jeg ber faktisk ydmykt på mine knær, la oss holde dette forum seriøst. Jeg vet at jeg har noe å komme med........med flere, og med det i tankene hvorfor kan ikke dere som føler at dere ikke har noe å komme med...og defor må ødelegge alt finne deres egen greie......!

MvH

Jill


Dette tror jeg at jeg har sagt før
av omega3 den 25/04/2009 - 02:58

Et forum der anonyme kan legge inn masse skjit uten at man kan stenge overtrampere ute, kan i lengden ikke fungere.

Og dersom SOL er ute etter "hits" så er det bare å kikke på forum der registrerte kan debattere.


Sur
av Observatør den 25/04/2009 - 08:32

Hun er bare sur fordi ingen gidder å tro at hun er neger og utlending.


Innlegget til BøllaB ble etterhvert slettet, og litt senere innlegget hvor hun hadde skrevet med navnet "Lousa Gomez". En som prøver å styrke troen på at det var en utlending som hadde skrevet innlegget skrev da et toppinnlegg:

SLETTET AV MODERATOR - Som vanlig

Publisert 26 april, 2009 - 23:16 av Gift med russisk dame.

Svarte på et innlegg der ei dame skjelte ut, eller var fortvilet, over norsk arbeidsmarked politikk. Rekruteringbyråer og NAV.

Har ei kone i samme situasjon, får ikke jobb og dro da frem flere utenlandske kvinner som ikke får jobb, som kona mi og hun som startet tråden sa. Kvinner fra utlandet skal vaske våre gamlinger i ræva !
Dette passet nok ikke moderator så dette ble strøket av tråden og jeg finner ingenting andre steder heller det som denne damen skreiv har havnet.
.
Var veldig aktiv for noen år siden men så ble alt he på denne siden forandret og det som ikke interesserer moderatorene, blir SLETTET.

Derfor gidder jeg ikke lenger skrive innlegg, Moderatorene, Nazenøffer og FrP navlebeskuere får ha dette forumet for seg selv


makan til dritt innlegg
av damejente den 26/04/2009 - 23:25

At det går an å skrive noe slik som "Kvinner fra utlandet skal vaske våre gamlinger i ræva."
Hva faen er det der for en setning?


Årsak til sletting
av DonQuixote den 27/04/2009 - 00:01

Innlegget ble slettet av undertegnede etter at jeg først lot det stå i flere dager. Årsaken er at det etterhvert fremkom at innlegget bare var tull. I starten var jeg imidlertid usikker på om det var seriøst ment, og lot det derfor stå inntil det motsatte var tilstrekkelig bevist. Som seg hør og bør i et debattforum med takhøyde kommer tvilen tiltalte til gode.

Spam og tulleinnlegg blir slettet av undertegnede, men seriøse innlegg rører jeg ikke uansett hvilke meninger som fremkommer (så lenge disse er relevante i forhold til forumet og ikke utgjør grov sjikane eller personhets, nick-tyveri, produktreklame, eller rett og slett rene brudd på norsk lov). Når et innlegg slettes blir også eventuelle svar fjernet dersom de ikke gir selvstendig mening. Derfor er det liten vits i å besvare innlegg som åpenbart vil bli slettet.

Jeg antar denne tråden snart vil bli flyttet til forumet Om SOL Debatt.


SOL blir kjipere for hver dag
av Taurus den 27/04/2009 - 01:28

Det er jo bare en sjef på SOL-debatt og det er jøde-Trond. Han dominerer norsk politikk totalt og jeg ser ingen grunn til å stole på noen av de anonyme innleggene her så lenge han lusker rundt og poster i vilden sky.

Synd for de som har meldt seg som moderatorer og vil gjøre en ærlig innsats, for Dere har i realiteten ingen sanksjonsmuligheter utenom å slette noen innlegg i ny og ne.

Drifteren av SOL gjør heller ingenting når man ber om at kun registrerte skal kunne få poste i noen kategorier her, slik at en har en viss form for kontroll.
Merkelig at dette går an på Kristendom og 45+ (selv om man lett kan poste innlegg som anonym der også) men når mange registrerte brukere ber om at policy på n.p. skal bli endret så skjer det absolutt ingenting.

Trist og samtidig en bekreftelse på at man ikke bryr seg om innhold, kun mammon.


Du er bare
av Ateist den 27/04/2009 - 01:53

Du er bare sur fordi ingen gikk på dommedagsprofetien din...


Vel, denne DonQuixote var klar over at dette var et tulleinnlegg ganske raskt etter at det var skrevet. Han slettet ganske mange av mine kommentarer i tråden før han fant ut at han skulle slette hele tråden. Dessuten er det ikke første gangen en jøde utgir seg for å være utlending på forumet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar