mandag 26. oktober 2009

meco med en orientering

En liten orientering

Publisert 25 oktober, 2009 - 10:16 av meco

Dette var egentli et svar til Il primo i en tråd et stykke bak. Men kan like gjerne sette det opp her, så ser flest mulig det før det fjernes av en moderator

................................................

En av moderatorne kontaktet meg plutselig på A-post i går. Skal ikke si hvilken.

Og ja.. egentlig bare for å hilste på. Hvorfor vet jeg ikke. Har ikke hatt noe med denne mod. å gjøre noengang som jeg hvertfall kan huske.

Benyttet anledningen å spør om hans synspunkt på omstendighetene her på forumet nå, og hva de som moderatorer kunne bidra med.

Fikk et svar som tydet på enighet innad i systemet: at forumet fungerer best som det er, og slik ønsker man ha det.

"Forumet er sterkt" ble det hevdet. Og har visstnog fått oppmerksomhet helt inn i Stortinget.

-----

Vel, om dette er redaksjonens holdning: hvorfor kan de ikke bare komme inn og opplyse dette til hele forumet.

Så vet vi det. Og brukerne kan slutte mase og spør om/når noe vil skje (basert på hva Red. har ymtet om tidligere ang kun registrert posting osv )

Så kan en og hver gjøre sitt valg: om de vil fortsette være med på dette - eller finne seg et annet sted.

Jaja nå må dere kvikke dere å slette da moderator, for dette må vel helst ingen få lese


Bra Meco, at dette kommer oss i kjennskap.
Av il.primo den 25/10/2009 - 13:14

Jeg stilte for kort tid siden et åpent spørsmål til SOL-redaksjonen, men de

foretrakk å slette det før det hadde gått særlig lang tid. Hva er så farlig med

et slikt innlegg, spør jeg meg. Lite flatterende for SOL selvfølgelig, men er ikke

dette et åpent forum? Jeg mener nåtidens moderatorer er alt for ivrige i jobben.

Vi kan jo alle se at "forumet IKKE er sterkt", slik SOL hevder. Se på antall

besøk i går, - kun 390(!!) ja, trehundreognitti(!!).

Jeg begriper ikke hva SOL tenker på når de ikke gir livstegn eller aller helst

gjør noe for å bedre situasjonen. Hvorfor du ble kontaktet på A-post er

ikke godt og si, men noe spesielt er det jo.

(det er vel ikke lenge før vi debattanter får skylda for forumets forfall)?


Email
Av Hemmelighetsfull den 25/10/2009 - 16:58

Jeg fikk en email fra en fyr her forrige dagen. Men det er jo ikke godt for deg å si hva han ville hvis jeg ikke forteller deg hva han skrev.

Men jeg kan opplyse om at jeg tror det var noe spesielt, selvom det ikke så slik ut med en gang.


Overfor en anonym som deg . .
Av il.primo den 25/10/2009 - 18:03

. . kan det ikke ha vært noe vesentlig eller viktig?


meco
Av Anonym den 25/10/2009 - 18:34

Så det meco får er viktigere fordi han kaller seg meco?


Hvilken
Av Anonym den 25/10/2009 - 16:52

Hvorfor kan du ikke si hvilken moderator som uten åpenbar grunn plutselig tok kontakt for å hilse på deg av alle?


Don
Av Anonym den 25/10/2009 - 17:10

Jeg fikk en email fra DonQuixote:

"Hei! Har du glemt oss? Forumet vårt står spesielt sterkt i dag. Ta en tur innom du også! Vær så snill!"

Jeg tror dette er noe han sender ut til alle, så det er ikke noe spesielt med deg meco


Nei det stemmer ikke
Av meco den 25/10/2009 - 17:52

Det der er ikke riktig.


Sikker
Av Anonym den 25/10/2009 - 18:54

Du er sikker på at det er noe spesielt med deg, ja. Vel, vel. Du får tro i vei. Det du ikke skjønner har du ikke vondt av.


Jeg tror jaggu modretaorene har tatt helgefri, jeg.
Av il.primo den 25/10/2009 - 18:07

Eller lar de tråden for skams skyld stå, når så mange har vært innom den?

Det er ikke godt å bli klok på den gjengen der for tiden.


meco over grensen
Av Anonym den 25/10/2009 - 18:50

Så du synes meco har trådt over grensen her. Du får ta kontakt med VG, så sletter nok meco innlegget fortere enn du klarer å klikke refresh.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar