torsdag 3. september 2009

Schäfer er sur - igjen

Kjære SOL. En bønn.

Publisert 3 september, 2009 - 03:11 av Schäfer

Jeg har ikke belemret SOL-redaksjonen med e-mailer. Ikke én!

Men nå må SOL ta noen grep her. Det jeg HAR gjort, er å tipse SOL hver gang jeg ser at JE eller denslags

herper her inne. Jeg skjønner at SOL ikke kan overvåke 24 timer i døgnet, men nå må man finne en løsning.

Jeg tror jeg kan nevne nærmest alle registrerte her inne som er enige med meg meg i at det er for idiotisk at

et fint nettsamfunn skal ødelegges av anonyme tullinger som får herje fritt.

JEG kan hanskes med brød som JE, men jeg er redd for at mange forlater SOL rett og slett fordi at de føler

at SOL ikke bryr seg.

Og skulle SOL tenke "Jo mer baluba, desto mer folk og reklameinntekter", så kan jeg si at man er på gale

veier. Prinsippet er riktig, men svært mange har forlatt forumet p.g.a. dette surret, og det har blitt færre her.

Jeg skjønner to ting:

1. SOL skal ha trafikk her!

2. SOL får MER trafikk dersom man luker ut dette barnslige tullet.

SOL skal ha det, at hver gang jeg tipser, så slettes de falske innleggene. Men jeg kan ikke være vaktbikkje mer.


Psykedelico JE

Publisert 3 september, 2009 - 04:36 av Schäfer

Ufattelig interresant at det er så dårlig stelt med både NAV og psykiatrien.

Selv om lillegutt JE ikke står sterkt, rent mentalt, så tenk at både REMA 1000

og Felleskjøpet trenger folk. Og jeg er sikker på at man kunne fått i stand en

ordning med truckførerbevis etc. Og kanskje - etter 25 år - så står JE der på

julebord, med overaskelsen; han er ass. lagersjef (Ja, når Eldar er syk).


Søte JE
Publisert 5 september, 2009 - 07:17 av Schäfer

Pass deg,Sindre-Alex. Født av foreldre med torske-gener. Vil tippe Far: Trailersjåfør. Mor: Av og til Kantinemedarbeider.
Men som oftest: Litt syk far, og en mor som sloss for å holde ungene ihop.
Så endte man opp med maskin og mekaniker-JE. Og så skar det seg der også.
Endte opp med en tragisk familie, hvor JE biter negler, og mor kjefter. For far er selvsagt borte. Og aper kan forklare.
De kan forklare hvorfor du er urenslig, biter negler, ikke har venner - og hjelper seg på sol.
Aldri lykkes med noen ting. Men SMIL, da!

Og uansett: Er det ikke my bedre enn grustak og avbitertang? Med nuskebønn og fingre som spriker?
Er det ikke? Jo, pus. Tror det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar