tirsdag 8. september 2009

Schäfer blir trakassert

Fra bloggen til Davyen:

Dette er trakkasering!!!!!!!!
Av Ulva den 7 september, 2009 - 14:50

Schäfer later som han er i Tyrkia
Av Lies-Exposed den 7 september, 2009 - 13:56

Schäfer skrev:

Hılsen fr Tyrkıa

Publisert 17 august, 2009 - 09:30 av Schäfer

Heı venner og uvenner!

Sender en hoesthılsen fra Sıde i Tyrkıa!

Lılle Lux er paa baattur, og jeg er paa hotellet.

Maten er fantastısk, og temperaturen er flottıngs. Luft, ca. 38 Gr.C, og sjoen ca. 28.

Haaper alle har en fın sommer, og at det ıkke tar helt av med kranglıng paa debatten.

Tenk om vı SOL-debattanter (og -onkler) kunne möttes her og kopet ilag!!!

Vennlıg hılsen

Schäfer/Vıkıng8

Jeg kjenner jo denne jøden og regnet med at han løy, så jeg bemerket da at han har skrevet "ilag" med vanlig norsk i, og da ble det klart at han KLARTE å skrive i, og at han har funnet andre tegn i tegnsettet sitt for å gi inntrykk av at han var i utlandet.

SOL slettet innlegget til Schäfer etterhvert når dette ble påpekt...
SOL sletter Schäfers hilsen fra "Tyrkia"

Hva søren er detsol har i topplokket????
Ingenting virker det som, men andre blir slettet av rare grunner lar man slikt holde på!!!!!!!!!!!


Schäfer kommenterer Davyens innlegg og sper på med litt tanker om hans egen frustrasjon...

Slapp av, Davyen!
Av Schäfer den 7 september, 2009 - 22:01

Du vil nok etterhvert erfare mer og mer at det er apeskaft her inne som ikke har annet å ta seg til her i livet enn å herpe forumet. Dette skal du ikke ta personlig. Han/de angriper dem som stikker hodet litt frem, da de selvsagt irriterer seg over folk som får en form for oppmerksomhet.

Og de går ikke av veien for å stjele andres nick, eller å kopiere ting folk har skrevet tidligere, og i andre sammenhenger. Gjerne ispedd deres egne "korreksjoner" og morbid fyllmasse.

Så drit i skaftene, mister, og skriv om det hjertet begjærer!


Vet det schafer
Av davyen den 7 september, 2009 - 22:30

¨Tror du at jeg bryr meg Jeg har trillet balli hatt med mange sånne oppi gjennom årene .Nei du disse driter jeg tynt i ,men de er plagsomme .

og skulle hadt en smule stokkepryl .

davyen


Helt sykt
Av Schäfer den 8 september, 2009 - 01:16

Du vet, det er jo helt sykt. Jeg finner ikke ord, bortsett fra at de måtte vært en psykologdoktorgrads drømmeobjekt.

Å stå så til de grader med jordbærøyne over tastaturet, og IKKE gi opp! et usedvanlig forvirret språk, sikkel, og et rart sinne. Mot hvem?

Og klart, møtt i et grustak en mørk kveld, så ville det blitt forklaringer.

Nei apeskaft har aldri skjønt sitt beste. Bortsett fra når de blir funnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar