torsdag 20. august 2009

Taurus blir sint...

Hılsen fra Svärϊge

Publisert 20 august, 2009 - 18:15 av Schäfer

Heı venner og uvenner!

Sender en hösthılsen fra Skåne i Sverige.

Lılle Lux tok et morfinskudd og sovnet foran grϊllen så maten ble bränt!

Vi har sätt sol, horϊzonten og flere trädslag.

Tenk om vΪ SOL-debattanter (og -onkler) kunne möttes här och kopet ilag med all morfinen til lille Lux!!!

Vennlϊgt hılsen

Schäfέr/Vϊkϊngβ


HEI MODERATOR OG
Av Taurus den 20/08/2009 - 18:21

HEI MODERATOR OG SOLSJEFEN. KANSKJE PÅ TIDE AT KUN REGISTRERTE FÅR POSTE HER INNE.

Beklager at caps_lock låste seg litt.


Jättekult Schäfer
Av Eskïl-Bjarne den 20/08/2009 - 23:57

Jeg stïkker over en tur fra Halden. Har du med den kule gønnern så kan vï pælme litt kråker sånn som i gamle dager?


He, he
Av "Boxer" den 21/08/2009 - 23:18

Kom over du Eskıl-Bjarne. Lılle Lux er på "båttur" så vı får god tıd.

1 kommentar:

  1. Taurus liker ikke meg. Jeg kan ikke noe for at jeg heter Anonym. Eller at det er mange av oss.
    Jeg kan ikke fordra Taurus heller, for den saks skyld.

    SvarSlett