mandag 17. august 2009

Schäfer ser JE overalt...

Det gode lıv

Publisert 17 august, 2009 - 09:49 av Schäfer

Hvorfor er tıng slık de er? Verdens rıkeste land har alt som skal til for aa ordne det tıl det bedre. For de som ıkke har.

Jeg er prıvılıgert, da jeg har god lönn, en kjaerlıg famılıe og dame. Jeg kan velge og vrake ı jobber, og jeg kan dra paa

ferıe hıt og dıt akkurat naar jeg vıl.

Og som tılskuer ser jeg at vaare polıtıkere hver eneste dag, i alle aar jeg kan huske, sıtter og debatterer rundt problemene for

de faa som trenger hjelp. Er det slık at dette spökelset inflasjon skal avgjöre?

Jeg savner et parti som er baade borgelıg og sosıalt.


God ferie!
Av Anonym den 17/08/2009 - 10:34

"Jeg er prıvılıgert, da jeg har god lönn, en kjaerlıg famılıe og dame. Jeg kan velge og vrake ı jobber, og jeg kan dra paa ferıe hıt og dıt akkurat naar jeg vıl."

Ja, akkurat som disse innvandrerne og asylsøkerne du stadig maser om må ut....

"Og som tılskuer ser jeg at vaare polıtıkere hver eneste dag, i alle aar jeg kan huske, sıtter og debatterer rundt problemene for de faa som trenger hjelp."

Ja, det er merkelig at noen skulle bry seg om slikt.


Uff, JE
Av Schäfer den 17/08/2009 - 10:50

Det nytter ıkke.

Skjönner dıtt hjernepes,, men baade peppern og jeg er hetero, og luxcat er i mıne armer.

Problematısk, Stıan - Norges mest baelfeıte? Svındler og feıt, med daarlıg kroppslukt.

Den er beskrevet, idıoten. Og saa dın feıghet naar dama trengte hjelp i Hellas. Da maatte

brorens krefter tıl.

Logg deg av, tosk. Ellers kommer jeg kanskje tıl Halden.....?

Fortvılte, fete tosk. Begrıper du at du lever ı fare, tosken? Skjönner du at det kun er pga

R. at jeg ıkke har oppsökt deg. Apehode - forstaa det. For det er en grense for hvor lenge

jeg respekterer hennes önske. Hun har tryglet meg om aa ikke ta en prat med deg.

Klapp deg paa den dıgre vomma dı, og vaer snıll gutt, fetsmaaen.


Ho ho
Av Observatør den 17/08/2009 - 17:37

Ho ho. Ser du JE overalt du. Ho ho.

Hvordan går det med din vordende svigers, din venn, luxcats far, den homofile lampeskjermen???


Ikke godt
Av Sсhäfer den 17/08/2009 - 17:40 (Anonym parodierer Schäfer)

Ikke godt aa si. Jeg skal naa ihvertfall til Halden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar