torsdag 29. april 2010

nomen_nescio må le

jeg må le

Publisert 29 april, 2010 - 00:12 av nomen_nescio

virkelig! herregud for idioter sosialdemokratiet frembringer og forherliger. (stå på JE dette kan du, meningene dine er imidlertid gale)

mvh
NN®


Og poenget var..?
Av meco den 29/04/2010 - 00:21

Spesifiser nærmere takk.


Det var vel posten som
Av Taurus den 29/04/2010 - 00:50

Det var vel posten som JE postet her nylig.
Passer jo bra jeg fant denne nå da. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/klimatrusselen/artikkel.php?artid=10004655

Disse som ikke tror på global oppvarming, kommer ikke til å gi seg før vannet flommer inn dørene.

Hva har skjedd med debattsiden?

Publisert 28 april, 2010 - 12:34 av septim

Nå har det kommet større linjeavstand mellom trådene, samt ekstra opplysninger om
hvem som har vært innom og tittet på debattene og til vilke tidspunkter hver enkelt tråd
har hatt besøk.
Er slik informasjon så påkrevet? Jeg synes ikke det.
Det beste med det hele er at "gamle" tråder havner nedover på lista.

Jeg legger forøvrig merke til at mange anonymer er innom trådene, bare synd for dem at de
ikke kommer inn og får kommentert dem, og det er forresten bare bra.


Det er bare "anonymer" som har vært innom
Av meco den 28/04/2010 - 16:51

Og det er nok en feil. For det er våre ( de registrerte brukerne) svar det refererer til. Altså den siste som har svart, og på hvilket tidspunkt.

Når dette blir rettet, vil det stå nicket til den som sist svarte istedefor "anonym".


Kan det være pollenallergi eller virus??
Av pleis den 28/04/2010 - 17:46

Det er vel nok å holde rede på i redaksjonen.


Nå har jeg det.
Av pleis den 28/04/2010 - 17:55

Den mest aktive debatten havner alltid på topp.


Dobbel linjeavstand
Av krypter den 29/04/2010 - 03:26

er bra. Da er det enda færre som gidder å lese disse debattene. Uansett hva som er først og sist :-)

Hva har sjedd med debattsiden?

Publisert 29 april, 2010 - 03:55 av krypter

Alle brunskjortene er borte. Bare seriøse innlegg tolereres. All interesse er borte. Og sånn skal det være. Ser vi et år tilbake så det helt annerledes ut! Vi er mange som har bidratt til å få det slik - anonyme og registrerte. JE skal absolutt ha kreditt her! SOL debatt er død for alle seriøse debattanter. Men det er jo kult å ha et forum for alle de andre også :-) Er ikke mange igjen - men NRK debatt er åpen. Neste uke tar vi den! Men vi mister jo selvsagt alle de veldokumenterte synspunktene til Fjellreven og Septim. Men sjitt au - det er vel noen horekunder å forsvare på NRK også. Kankje Don Quixote og j.peiper kan bidra? Blandt de blinde er jo de enøyde konger! Tror vel dobbel linjeavstand er SOL's minste problem :-) Ses på NRK debatt.


Huff og huff!
Av krypter den 29/04/2010 - 04:00

Skjønner du ikke at skjedd skrives med "k"? Jeg er lamslått. Som gammel filolog er det nesten slik at jeg må legges inn til hjerteovervåkning. Og det koster jo ingenting... Kankje jeg skulle gjøre det? De er jo pene de sykepleierne...

Debattsider?

Publisert 29 april, 2010 - 04:25 av krypter

Hvor? Er jeg stengt ute av DonQuixote? Skulle ikke han vært ute og kurtisert Dulcinea fra Toboso og sloss med vindmøller som han pleier? Men hvorfor denne x'en? Er det fordi han absolutt vil skrive på foreldet Spansk? Sånne ting kan man lure på. Er han så velbevandret i Spansk... egentlig? Men det å forveksle vindmøller med onde kjemper... det kan han! JE skal tas. Det har jeg skjønt. Men hvor er disse debattsidene? Er det noe sted jeg kan logge meg inn for å få se dem?

Stoltenberg

Publisert 29 april, 2010 - 04:42 av krypter

bulker uten lapp! Er det noe bedre enn at Per klinker til en innvandrer? Selvsagt ikke! Men så snart det er noen som oppdager at kriminelle stemmer FRP så skal vi lide for det. Det er ikke rettferdig!

Er delelinjen i Barentshavet midt på?

Publisert 29 april, 2010 - 04:46 av krypter

Det tviler jeg på! Med Kristin i regjering er det faktisk ingen grunn til å tro det. Den er nok alt for lang til venstre. Og ser dere på kartet ser dere at venstre er ikke bra! Bare hav. Vi skulle gått til høyre. Jo, jo. Kanskje ikke så mye olje der... Hvem vet...


Bare Krypter?
Av krypter den 29/04/2010 - 04:47

Hva er det med disse debattsidene? Er det bare denne Krypter som skriver innlegg?

George Bush forgiftet

Publisert 29 april, 2010 - 04:55 av krypter

Sånn har jeg det også:
- Vi fikk aldri vite om noen andre delegasjoner ble syke, eller om bare vi på mystisk vis var den eneste.
http://www.dagbladet.no/2010/04/29/nyheter/utenriks/usa/george_w_bush/laura_bush/11496895/
Var det bare jeg som ble forgiftet? Merket dere andre noe?

Er det mulig å få sperret denne Krypter?

Publisert 29 april, 2010 - 04:49 av krypter

Etter at det ble dobbel linjeavstand så er det jo hans innlegg som fyller hele skjermen min. Skal jeg måtte kjøpe større sjerm bare på grunn av den idioten? Kan jeg kreve refusjon fra SOL?


Og så var det dette med den "k" en igjen da
Av krypter den 29/04/2010 - 04:58

Skjerm, skjerm, skjerm... Skriv det 400 ganger og så kommer du tilbake. Tror ikke engang ris på stumpen virker på sånne som deg!

Disse debattsidene kunne kanskje innimellom tatt opp noen viktige temaer?

Publisert 29 april, 2010 - 05:03 av krypter

Hvorfor tar ingen opp slike ting: - Dette kunne endt i katastrofe!
http://www.seher.no/841358/kate-hudson-blottet-nesten-rumpa-paa-den-rode-loperen

nu er jeg innlogget

Publisert 29 april, 2010 - 23:42 av nomen_nescio

jeg var ikke innlogget da "mitt" innlegg med tittel "jeg må le" ble re-lansert, men jeg må innrømme at JE traff spikeren på hodet, som man sier. Nok om det. I går fikk vi en demonstrasjon av "kompetansen" til SOLs "IT"- medarbeidere. Klarere kan inkompetanse ikke demonstreres.

Kompetansebristen er en klar følge av sosialdemokratiets utjevningspolitikk. Man er mer opptatt av taperne enn man er av de som utmerker seg. Som følge av det, legges det hindringer i veien for alle som er bedre enn gjennomsnittet. Alle skal vente på de som på ett eller annet område ligger under gjennomsnittet. Dette er jo egentlig en koselig og grei tanke, men har apemaffia'n tenkt over det faktum at dette, logisk og matematisk, fører til degenerering?

Jeg gidder ikke utdype - dette er ren LOGIKK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar