søndag 7. mars 2010

Fjellreven er lei

Jeg er lei!

Publisert 7 Mars, 2010 - 00:21 av Fjellreven

På Sol skal man ikke drive med debatt. Nei på SOL skal man stoppes så snart man ikke har de "riktige" meningene....

På en eller annen måte skal man knebles og stoppes. For debatt ønsker man tydeligvis ikke.

Dette er et slags forum for monologer. Har man ikke den "riktige" monologen å formidle så er ikke dette et sted man bør bruke tid.

Takk for meg! Jeg er sliten nå. I flere betydninger....


takk fjellrev
Av nomen_nescio den 07/03/2010 - 00:24

du sier det samme som jeg tenker ... (hvorfor faen stemte du RG?)

mvh

NN®


Toppinnlegget før:

politikere er dritt!

Publisert 6 Mars, 2010 - 23:08 av nomen_nescio

jeg er romslig og inkluderer alle partiers "folkevalgte" i påstanden.

mvh

NN®


Fjellreven 3 måneder tidligere:

Stående applaus til SOL! GRATULERER ALLE DEBATTANTER!

Publisert 15 januar, 2010 - 23:56 av Fjellreven

NÅ MÅ MAN VÆRE PÅLOGGET/REGISTERT FOR Å SKRIVE PÅ NP!

DET VAR JAMMEN PÅ TIDE

(håper det er en VARIG ordning)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar